HUNOMOST · Hacettepe Üniversitesi Otomobil ve Motor Sporları Topluluğu

Sohbet => Komik => Konuyu başlatan: Torque - 06 Kasım 2005, 01:21:54

Başlık: fıkra
Gönderen: Torque - 06 Kasım 2005, 01:21:54
>Memleketin tekinde 3 kere camiye gitmeyeni idam ediyolarmış. Ama bu
>arada idam edilmeden önce 3 dileğini yerine getiriyolarmış. Adamın
>teki 3 kere gitmemiş. İdam edilmeden önce sormuşlar; "1. dileğin
>ne?" Adam; "Vezirin karısını s.kicem" demiş. Vezir "Olmaz" dese de
>padişah; "Mecbur" demiş. Daha sonra "2. dileğin ne?" demişler. Adam;
>"Padişahın karısını s.kicem" demiş. Padişah "Hayır" demiş. Ama
>herkes itiraz edince mecbur kalmış. "Son dileğin ne?" demişler.
>Adam, bi vezirin götüne bakıyomuş, bi padisahın. Vezir bakmış göt
>elden gidiyo; "Ben bunu sanki camide gördüm gibi geldi" demiş.
>Padişah da ordan "Ne gibisi lan! Yanımda kılıyodu" demiş.
Başlık: Re: fıkra
Gönderen: aLPeR - 06 Kasım 2005, 01:41:40
Bu fıkrayı ne zaman duysam yerlere yatıom beaw
Ellerine sağlık Onur!!
Başlık: fıkra
Gönderen: Torque - 06 Kasım 2005, 13:20:08
afiyet olsun koç!
Başlık: fıkra
Gönderen: Šafak - 06 Kasım 2005, 14:32:50
Bencede çok hoş bi fıkra :mrgreen:
Başlık: fıkra
Gönderen: TekTunc - 06 Kasım 2005, 17:31:45
butun ev ahalisi gulmekten kırıldık cok guzel bisi  :D
Başlık: fıkra
Gönderen: M. Aslan - 06 Kasım 2005, 18:14:29
puhahahahaa çok güzelmiş :D
Başlık: fıkra
Gönderen: vipercann - 07 Kasım 2005, 08:45:24
herif süperzekaymış ya.. helal valla :)