HUNOMOST · Hacettepe Üniversitesi Otomobil ve Motor Sporları Topluluğu

Sohbet => Komik => Konuyu başlatan: Torque - 06 Kasım 2005, 01:24:48

Başlık: Kaynana olmak bir sanattır..
Gönderen: Torque - 06 Kasım 2005, 01:24:48
>>Genç bir çocuk heyecanla annesine gelir ve asik
>>oldugunu,evlenmek istedigini ve tanistirmak istedigini
>>söyler. Ama sadece eglence olsun diye eve 3 kiz getirecegini ve
>>annesinin evlenecegi kizi tahmin etmesini ister. Ertesi gün 3 güzel
>>kizla eve gelir. Otururlar, bir süre sohbet ederler.
>>Bir süre sonra çocuk heyecanla annesine sorar
>>"Tahmin ettin mi"diye.
>>Anne duraksamadan cevap verir:
>>Ortadaki kizilsaçlı."
>>Oglan hayretle annesine sorar:
>>"Inanilmaz, nasil bildin?"
>>Anne cevap verir:
>>"Bir tek ondan hoşlanmadım.."
Başlık: Re: Kaynana olmak bir sanattır..
Gönderen: aLPeR - 06 Kasım 2005, 01:38:57
Alıntı yapılan: Torque
>>"Bir tek ondan hoşlanmadım.."
Zuhahahaaa
Kopardı la beni!!
Başlık: Kaynana olmak bir sanattır..
Gönderen: ozzy - 06 Kasım 2005, 12:14:44
:D
Başlık: Kaynana olmak bir sanattır..
Gönderen: vipercann - 07 Kasım 2005, 08:45:45
süpermiş buda harbiden ya :)
Başlık: Kaynana olmak bir sanattır..
Gönderen: M. Aslan - 07 Kasım 2005, 21:34:41
güzel wala  :D