HUNOMOST · Hacettepe Üniversitesi Otomobil ve Motor Sporları Topluluğu

Sohbet => Komik => Konuyu başlatan: şoför_nebahat - 06 Kasım 2005, 22:31:49

Başlık: ingilizce eğitimi şart!!
Gönderen: şoför_nebahat - 06 Kasım 2005, 22:31:49
INGILIZCE RESMI YAZISMA ORNEGI VE CEVABI:
>
>  Dear sir,
>  We send our company information attached to the mail (as pdf). But the
>  cost of operation you have foreseen is very low. This may take more
>  expensive. If you send drawings of your current product, we can find the
>  real cost including shipping.
>
>  Kind Regards.
>
>
>  Cevap:
>
>  Sugar brother (seker kardesim),
>  Be a young man for two minutes (iki dakka delikanli ol). We put you in a
>  man place, you become Tempra (adam yerine koyduk hemen g.tünüz
>  kalkti). No need to be artist (artizligin lüzumu yok). We know that this
>  work takes much money, too (bu islerin çok para tuttugunu biz de
biliyoz).
>  No, why do you creating tension anymore, subtree (hayır da , daha ne
>  diye gerginlik yaratiyosun ki, dallama!). i eat all of you nobody
>  understand (alayinizi yerim haberiniz olmaz). You not understand
>  the word, you eat the grass where i put you, (Laftan anlamiyonuz, hala
>  koydugum yerde otluyonuz ) No drawings mrawings my brother ! (cizim mizim
>  yok kardesim ) You make 3 kurush work camel ( 3 kurusluk isi deve
>  yaptiniz) I understand we can not understand with you ( Anlasildi biz
>  sizinle anlasamayacagiz )

>  here that much ! ( iste o kadar )
Başlık: ingilizce eğitimi şart!!
Gönderen: capon murat - 06 Kasım 2005, 23:12:36
guselmiss saol zeynep..  :lol:
(gencler ben bunu biliodum gibi seyler diip, kızın forumda baslık acma istegini
oldurmeyin, laf gidecegi yeri bulur ne de olsa  :P )
Başlık: ingilizce eğitimi şart!!
Gönderen: M. Aslan - 07 Kasım 2005, 00:13:06
güzel wala :shock:
Başlık: elıne saglık
Gönderen: Fedakar - 07 Kasım 2005, 00:19:29
hakkatten güsel enteresan bişi eline saglık
Başlık: ingilizce eğitimi şart!!
Gönderen: Torque - 07 Kasım 2005, 10:46:27
çok hoş.
Başlık: ingilizce eğitimi şart!!
Gönderen: cadisinem - 10 Kasım 2005, 23:34:48
Alıntı yapılan: capon murat
guselmiss saol zeynep..  :lol:
(gencler ben bunu biliodum gibi seyler diip, kızın forumda baslık acma istegini
oldurmeyin, laf gidecegi yeri bulur ne de olsa  :P )
dıkkat edersn bı cok konuya cvp yazmyrm murat bey   :wink:
Başlık: ingilizce eğitimi şart!!
Gönderen: capon murat - 10 Kasım 2005, 23:43:13
Alıntı yapılan: cadisinem
guselmiss saol zeynep..  :lol:
(gencler ben bunu biliodum gibi seyler diip, kızın forumda baslık acma istegini
oldurmeyin, laf gidecegi yeri bulur ne de olsa  :P )
dıkkat edersn bı cok konuya cvp yazmyrm murat bey   :wink:
bu tur gelismeleri takdirle karsılayıp sevgiler gonderioyrumm..
Başlık: ingilizce eğitimi şart!!
Gönderen: Serencebey - 10 Kasım 2005, 23:43:36
bu benım mailime geldı ama okumadım  :wink:

iyi oldu sımdı okudum :D