HUNOMOST · Hacettepe Üniversitesi Otomobil ve Motor Sporları Topluluğu
Sohbet => Komik => Konuyu başlatan: vipercann - 09 Kasım 2005, 23:22:00
-
arkadaşlar alper için bi kampanya başlattım.. sizde destek olunda kurtaralım şu garibanı... kampanya için videoyu indirin,indirmesseniz bişe anlamassınız çünkü..
(bu arada alperi tanımayanlara komik gelmeyebilir,boşuna limitlerinden 10 mb eksiltmesinler...)(yada eksiltsinler,bi gün alperle tanıştıklarında akıllarına direk bu gelir ve gülmeye başlarlar :))
(http://img215.imageshack.us/img215/9034/sfreestyler02300016tb.jpg)
video:
http://rapidshare.de/files/7413065/alper-freestyler_0002.wmv.html
-
Olm biraz "cuk" oturmuş :)
Ama Burak ben biraz Alper'e "senin play station'un varsa benimde mp3 çalanım var" mesajı verdiğini sezdim :)
niki kim la?
Lauda mı yoksa Rusgillerden mi?
-
:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
olm burak la varya hakkat oldum gulmekten..
olm ne adamsın sen yaa..
napacaz biz seni..
HUNOMOST adına yaptıgın en kayda deger sey bu la.. :lol: :lol: :lol:
(kedi olalı - fare yakalamak ikilemi diyoruz biz buna tıpta!)
-
LAAAAAAANNNNNNNNNNN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Görende PS den başka bi haltla uğraşmıom sanacak. Neyse Canım çekti gitmeden Resident Evil'ı bitirem bare :twisted:
-
LAAAAAAANNNNNNNNNNN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Görende PS den başka bi haltla uğraşmıom sanacak. Neyse Canım çekti gitmeden Resident Evil'ı bitirem bare :twisted:
bitir hacı bitirde eksik kalmasın...
-
Bu arada bunun hesabı sorulcak merak etme sen :twisted: :evil: