HUNOMOST · Hacettepe Üniversitesi Otomobil ve Motor Sporları Topluluğu
Sohbet => Komik => Konuyu başlatan: capon murat - 10 Kasım 2005, 05:14:51
-
abi gorunce koptum gulmekten.. paylasmak istedim.. bakın bakalım..
http://rapidshare.de/files/5902126/video_1_.gezegeni.com_1131_video_mp3_.wmv.html
ayyy lawww yuuuuuuuuuuuuuuuuuu...
-
çok güzel yaa haberlerde de çıkmıştı orda izlemiştim ama gerçekten güzel :)
-
Acabağa aralarında nasıl bi ilişki var?
-
Acabağa aralarında nasıl bi ilişki var?
i=s.s.g olmadıgı kesin..
en azından s'nin birinin olmadıgı kesin..
-
bu ne ya :s
-
insanlara gusel bi ornek bu kopecik bence..
insanlar birbirine seni seviom felan deymekten cekinio cunku..
ama o.. calısmıs, inkilizcesini bile hatmetmis..
-
helal olsun köpeğe.. :D