HUNOMOST · Hacettepe Üniversitesi Otomobil ve Motor Sporları Topluluğu
Sohbet => Komik => Konuyu başlatan: capon murat - 10 Kasım 2005, 23:47:51
-
M - iyi ki düğünümüzü belçika'da yapalım demişsin goncagül
G - güzel oldu, değil mi muhittin?
M - evet canım, herkes dışarda evleniyor, bizim neyimiz eksik?
G - beni kırmadığın için teşekkür ederim.
M - sen istersin de ben yapmam mı bitanem?
G - muhittin, sana geçmişimle ilgili bir şey anlatmak istiyorum.
M - önce duvağını çözseydik goncagülüm.
G - çözeriz, sakin ol bi... çok önemli bu.
M - e, ama sırası mı şimdi? neyse, anlat bari.
G - ben küçükken tecavüze uğradım.
M - çok üzüldüm bebeğim. ama şu an kendini iyi hissediyorsan önemli değil.
G - şimdi iyiyim de bunları bilmen lazım.
M - yakınlarından biri tarafından mı?...
G - yok, bi bakkal vardı bizim mahallede...
M - bakkal mı?
G - evet. elma şekeri satıyordu, güzel çikolatalar filan.
M - eee?
G - işte, bi gün bana, "TARIK depoya gelsene" dedi.
M - tarık mı? tarık
kim?
G - anlatacağım bi tanem, sakin ol bi...
-
zauauhsuahszuhuzhuazhua
-
muhahahhahahaha
koptum yaa.çok kralmış...eline sağlık muratcım..
-
abi süpermiş ya valla...