HUNOMOST · Hacettepe Üniversitesi Otomobil ve Motor Sporları Topluluğu

Sohbet => Komik => Konuyu başlatan: capon murat - 10 Kasım 2005, 23:47:51

Başlık: Sakin Ol Bi' :))))
Gönderen: capon murat - 10 Kasım 2005, 23:47:51
M - iyi ki düğünümüzü belçika'da yapalım demişsin goncagül
G - güzel oldu, değil mi muhittin?
M - evet canım, herkes dışarda evleniyor, bizim neyimiz eksik?
G - beni kırmadığın için teşekkür ederim.
M - sen istersin de ben yapmam mı bitanem?
G - muhittin, sana geçmişimle ilgili bir şey anlatmak istiyorum.
M - önce duvağını çözseydik goncagülüm.
G - çözeriz, sakin ol bi... çok önemli bu.
M - e, ama sırası mı şimdi? neyse, anlat bari.
G - ben küçükken tecavüze uğradım.
M - çok üzüldüm bebeğim. ama şu an kendini iyi hissediyorsan önemli değil.
G - şimdi iyiyim de bunları bilmen lazım.
M - yakınlarından biri tarafından mı?...
G - yok, bi bakkal vardı bizim mahallede...
M - bakkal mı?
G - evet. elma şekeri satıyordu, güzel çikolatalar filan.
M - eee?
G - işte, bi gün bana, "TARIK depoya gelsene" dedi.
M - tarık mı? tarık

kim?
G - anlatacağım bi tanem, sakin ol bi...
Başlık: Sakin Ol Bi' :))))
Gönderen: Serencebey - 11 Kasım 2005, 15:38:55
zauauhsuahszuhuzhuazhua
Başlık: Sakin Ol Bi' :))))
Gönderen: Torque - 12 Kasım 2005, 12:22:36
muhahahhahahaha

koptum yaa.çok kralmış...eline sağlık muratcım..
Başlık: Sakin Ol Bi' :))))
Gönderen: vipercann - 14 Kasım 2005, 10:41:18
abi süpermiş ya valla...