HUNOMOST · Hacettepe Üniversitesi Otomobil ve Motor Sporları Topluluğu

Sohbet => Komik => Konuyu başlatan: capon murat - 10 Kasım 2005, 23:51:02

Başlık: Çapkınlık Bu Olsa Gerek
Gönderen: capon murat - 10 Kasım 2005, 23:51:02
(http://img5.imageshack.us/img5/9929/lookaway4by1de.jpg)
Başlık: Çapkınlık Bu Olsa Gerek
Gönderen: Torque - 12 Kasım 2005, 12:23:16
çok tatlı yaaa :P  :P
Başlık: Çapkınlık Bu Olsa Gerek
Gönderen: basarsoy - 12 Kasım 2005, 13:31:59
afacan  :D
Başlık: Çapkınlık Bu Olsa Gerek
Gönderen: duygu - 12 Kasım 2005, 20:01:22
yirim yirim ben bu afacanı :)
Başlık: Çapkınlık Bu Olsa Gerek
Gönderen: Torque - 13 Kasım 2005, 02:07:25
ben kıza çok tatlı yaa demiştim ama neyse.herkes çocuğa dedi sanırım. :D  :D
Başlık: Çapkınlık Bu Olsa Gerek
Gönderen: basarsoy - 13 Kasım 2005, 12:06:20
Alıntı yapılan: Torque
ben kıza çok tatlı yaa demiştim ama neyse.herkes çocuğa dedi sanırım. :D  :D

çocuğa dedik tabi oolum  :D  senin afacanlığın mı kalmış ;) kazık kadar adamsın  :D
Başlık: Çapkınlık Bu Olsa Gerek
Gönderen: capon murat - 13 Kasım 2005, 13:48:09
bende foto makinasına icimden "cok tatlı yaaaa..." demistim ama nese..
herkes farklı bakmıs annasılan..
Başlık: Çapkınlık Bu Olsa Gerek
Gönderen: vipercann - 14 Kasım 2005, 10:24:47
eleman fırsatları değerlendiriyo.. ama kızda boş değil yani ona klarşı :)
Başlık: Çapkınlık Bu Olsa Gerek
Gönderen: M. Aslan - 14 Kasım 2005, 22:29:23
harika bi tespit yapmışın