HUNOMOST · Hacettepe Üniversitesi Otomobil ve Motor Sporları Topluluğu
Sohbet => Komik => Konuyu başlatan: capon murat - 10 Kasım 2005, 23:51:02
-
(http://img5.imageshack.us/img5/9929/lookaway4by1de.jpg)
-
çok tatlı yaaa :P :P
-
afacan :D
-
yirim yirim ben bu afacanı :)
-
ben kıza çok tatlı yaa demiştim ama neyse.herkes çocuğa dedi sanırım. :D :D
-
ben kıza çok tatlı yaa demiştim ama neyse.herkes çocuğa dedi sanırım. :D :D
çocuğa dedik tabi oolum :D senin afacanlığın mı kalmış ;) kazık kadar adamsın :D
-
bende foto makinasına icimden "cok tatlı yaaaa..." demistim ama nese..
herkes farklı bakmıs annasılan..
-
eleman fırsatları değerlendiriyo.. ama kızda boş değil yani ona klarşı :)
-
harika bi tespit yapmışın