HUNOMOST · Hacettepe Üniversitesi Otomobil ve Motor Sporları Topluluğu

Sohbet => Komik => Konuyu başlatan: Torque - 12 Kasım 2005, 12:38:17

Başlık: söylenenlere göre yılın fıkrası seçilmiş ama ben inanmadım:)
Gönderen: Torque - 12 Kasım 2005, 12:38:17
üç adam cennetin kapısında sorgu meleğinin karşısında duruyormuş
>
>(doğal olarak yeni ölmüş adamlar bunlar)
>
>İlk adama nasıl öldüğünü sormuş melek
>
>Adam anlatmış: "Uzun süredir karımın beni aldattığından
şüpheleniyordum.
>İş seyahatine gitme bahanesiyle evden çıktım ve 2 saat sonra haber
vermeden
>döndüm.Karım çıplaktı ve banyodan yeni çıktığını söyledi ama ben ona
>inanmadım çünkü saçları kuruydu.
>
>Hırsla evi aramaya başladım, kimse yoktu, fakat yatak odasının
penceresinde
>iki el gördüm.Yarı çıplak ter içinde bir adamdı bu...
>Ellerine vurarak onu aşağı düşürdüm ama çok şanslıymış, çiçek tarhının
>üzerine düştü ve ölmedi. Ben de buzdolabını üzerine attım. Adam öldü
ama
>ben
>de kalp krizi geçirdim."
>
>Sıra ikinci adamdaymış:
>
>"Şortumu giymiş evimde günlük sporumu yapıyordum.
>Koşu bandını fazla hızlandırmış olmalıyım, birden şerit koptu ve beni
>üzerinden fırlattı, pencereden dışarı uçtum.
>Neyseki alt katın penceresine tutunabildim. Ama manyağın biri beni
ellerime
>vurarark ağağı düşürdü. Neyseki çiçeklerin üzerine düşüp kurtuldum ama
>sapık herif bu sefer de üzerime buzdolabı attı ve burdayım işte..."
>
>sıra üçüncü adamdaymış:
>
>"Ben buzdolabının içinde çıplak bir şekilde bekliyordum kendimi burada
>buldum."
Başlık: söylenenlere göre yılın fıkrası seçilmiş ama ben inanmadım:)
Gönderen: basarsoy - 12 Kasım 2005, 13:30:53
ferdinand porsche çok daha iyi be  :!:
Başlık: söylenenlere göre yılın fıkrası seçilmiş ama ben inanmadım:)
Gönderen: M. Aslan - 14 Kasım 2005, 22:25:13
orası öleymişde buda güzel :D
Başlık: söylenenlere göre yılın fıkrası seçilmiş ama ben inanmadım:)
Gönderen: Šafak - 15 Kasım 2005, 21:13:47
Bunun bi deişik hali vardı ve daha komikti sanki. Adam karısını çılak yakalıyor yine aynı hikaye neyse her yeri arıyor vs sonra bi şekilde ölüyor orasını hatırlamıyorum. Sorguda olayı anlatırlarken buzdolabındaki eleman donarak öldüm diyor. Diğeride karımın beni aldattığından emindim evi aradım ama bulamadım derken buzdolabındaki atlıyor "buzdolabına baksaydın ikimizde ölmeyecektik!"
Başlık: söylenenlere göre yılın fıkrası seçilmiş ama ben inanmadım:)
Gönderen: TekTunc - 15 Kasım 2005, 21:20:47
guzelmis ama yilin fikrasi olmasi icin pek bi sebep goremedim fikra iste  :D
Başlık: söylenenlere göre yılın fıkrası seçilmiş ama ben inanmadım:)
Gönderen: vipercann - 15 Kasım 2005, 23:41:37
abi kaç yıllık fıkra bu ya... hangi yılın fıkrasıymış acaba...
Başlık: söylenenlere göre yılın fıkrası seçilmiş ama ben inanmadım:)
Gönderen: Torque - 17 Kasım 2005, 15:54:39
tamam olm tamam yüklenmeyin bana.biri beni yemiş anlaşılan.bende inanmadım zaten yılın fıkrası olduğuna.bu kadarda yüklenilmezki bir insan evladına...
Başlık: söylenenlere göre yılın fıkrası seçilmiş ama ben inanmadım:)
Gönderen: Šafak - 17 Kasım 2005, 18:47:15
Onur sen sağlamsın kaldırırsın :)

Kim yılın fıkrası seçmiş, öyle bi kurum, kuruluş var mı?
Başlık: söylenenlere göre yılın fıkrası seçilmiş ama ben inanmadım:)
Gönderen: Torque - 17 Kasım 2005, 22:00:33
:D
yeteeerrrr
silecem walla topici
Başlık: söylenenlere göre yılın fıkrası seçilmiş ama ben inanmadım:)
Gönderen: basarsoy - 18 Kasım 2005, 00:45:14
:D   :D   :D   :D   :D yüklenmeyin onuruma  :D
Başlık: söylenenlere göre yılın fıkrası seçilmiş ama ben inanmadım:)
Gönderen: Torque - 19 Kasım 2005, 02:53:12
kardeşim benim saol.. :D