HUNOMOST · Hacettepe Üniversitesi Otomobil ve Motor Sporları Topluluğu
Sohbet => Komik => Konuyu başlatan: Torque - 13 Kasım 2005, 15:04:56
-
(http://img491.imageshack.us/img491/5805/k1denizliduvarcustasnngeirdiik.jpg)
-
abi yaa bu cok eski ve super bi olay.. :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: ben bunu
duydugumda lise2 felandı.. rahat bi' 6 yıl olmustur.. ders fizikti.. hoca herseyi
bu guzelim ornekle ozetlemisti.. hic unutmam!
ellerine saglık onur tekrar hatırlattıgın ve guldurdugun icin!!
-
"Allahın herkesi böyle görünmez kazalardan korumasını diler..." diyerek bide kendini haklı çıkarmaya çalışmış ya ona bittim.tam haywan herif... :D :D
-
bu neymiş abicim ya.. vallahi fıkra yazsan böle olamz :) bide şey demiş ya:
"yolun yarısında yine kendisiyle çarpıştık".. adam varil,in canlı olduğuna inanıyo galiba..çünkü bu elemanı başkası dövse bu kadar zarar veremez zaten :)
-
abi adama helal ya
-
en cin fikirler biz türklerden cikiyo goruldugu uzere :P
-
Adam "mühendislik" yapmak istemiş ama bazı etkenleri unutup hesaplamalara katmamış. Unuttuğu en büyük etkense "laz sabiti" :lol: