HUNOMOST · Hacettepe Üniversitesi Otomobil ve Motor Sporları Topluluğu

Sohbet => Komik => Konuyu başlatan: vipercann - 15 Kasım 2005, 23:47:33

Başlık: büyümüşte küçülmüşler..
Gönderen: vipercann - 15 Kasım 2005, 23:47:33
: KIMINLE EVLENECEGINIZE NASIL KARAR VERIRSINIZ?


   "Buna biz karar veremeyiz, Tanrı bunları önceden
ayarlamıştır. Biz
de
  kime
  takılacaksak, bir gün yolda yürürken karşımıza
çıkar."
  Zeynep, 10
  yaşında.

   EVLENMEK IÇIN EN UYGUN YAŞ KAÇ OLMALI?

   "Yaşla ilgisi yok, evlenmek için aptal olmak
yeter"
  Ali, 6 yaşında
  (bizden
  akıllı)

   - ANNENLE BABANIN ORTAK YÖNÜ NEDIR?

   "Ikisi de, başka çocuk istemez." Selin, 8
yaşında.

   - BIR KIZLA BIR ERKEK ÇIKTIKLARI ZAMAN NELER
YAPARLAR?

   "Biriyle çıkmak çok eğlenceli.. Aslında yeterince
sabırla
  dinleyebilirseniz, erkekler bazen güzel
konuşuyorlar."
  Gamze, 8
  yaşında.
  (gerçekten 8 mi dersinizI)

   "Ilk randevuda birbirlerine yalan söylerler. Ama
bu yalanlar
ikinci kez
  buluşmak isteyecek kadar ilginç olmalı" Metin, 10
yaşında (sizce ?)


   - ILK RANDEVUDAN MEMNUN KALMAZSAN NE YAPARSIN?


   "Eve gidip ölü taklidi yaparım. Ertesi gün bütün
gazeteleri arayıp
Ben
  öldüm ismimi cenaze ilanlarınıza yazar mısınız
derim"
  Hüseyin, 9
  yaşında.

   - BIRINI ÖPMEK HANGI SARTLARDA DOGRUDUR?

   "Çok parası varsa." Petek, 7 yaşında (acaba bunun
soyadı "Dinçöz
müI)

   "Kanunlar en az 18 yaşında olmalısınız diyor ama
kanunları boşver"
  Cüneyt,
  7 yaşında (delikanli çocuk)

   "Ben öpmem. Kadınlar öpünce hemen evlenip çocuk
yapmak istiyorlar,
Ben
  ugraşamam". Levent, 8 yaşında (daha delikanlı)

   - EVLILIK DIYE BIRSEY OLMASAYDI NELER OLURDU?

   "Hesabını vermemiz gereken bir sürü bebek
olurdu".
  Murat,8 yaşında
  (çok
  zekice)

   - BIR EVLILIGI, SONSUZA KADAR SÜRDÜRMEK IÇIN NE
GEREKIR?

   "Karının poposu kamyon gibi olsa da, ona çok
güzelsin demek
gerekir"
  Hasan, 10 yaşında (herhalde en dogru yorum
buydu!!)
Başlık: büyümüşte küçülmüşler..
Gönderen: M. Aslan - 15 Kasım 2005, 23:56:33
manyaq bunlar la
Başlık: Re: büyümüşte küçülmüşler..
Gönderen: capon murat - 16 Kasım 2005, 00:37:45
Alıntı yapılan: vipercann
- EVLILIK DIYE BIRSEY OLMASAYDI NELER OLURDU?
"Hesabını vermemiz gereken bir sürü bebek olurdu".
  Murat,8 yaşında (çok zekice)

bendim galiba.. sormuslardı baa ilkokulda..
Başlık: büyümüşte küçülmüşler..
Gönderen: Torque - 17 Kasım 2005, 15:53:55
en kralı leventmiş abicim.başka birini tanımam: :D

"Ben öpmem. Kadınlar öpünce hemen evlenip çocuk
yapmak istiyorlar,
Ben
ugraşamam". Levent, 8 yaşında
Başlık: büyümüşte küçülmüşler..
Gönderen: Tunc_Ay - 17 Kasım 2005, 15:58:58
Onur neden senin her dediğini ben de onaylamak zorunda kalıyorum ya bence de en güzeli leventti :D ayrıca bunlara çocuk deyip geçmeyin ya :) bunlar şeytanı varya....
Başlık: büyümüşte küçülmüşler..
Gönderen: Torque - 17 Kasım 2005, 16:06:21
olm biz kardeşiz demiştim ya sana önceden. :D  :D