neden saklıyon lan Boğa olduğunu he :?: :D
foruma daha önce yazılmamıştır umarım..
yalaka astrolog :)))
AKREP
Herkes bir akrep olarak dogmayi isterdi inan bana. Güzel gözlerin, gururun,
albeninin temel tasi akrep. Senin kadar hayatina hakim, senin kadar yaptigi
isin arkasinda durabilen kaç kisi kaldi artik. Allah senin soyunu eksik
etmesin. Sen ki, bir bakisiyla buzlari eritebilen, insana senin için Ferhat
olup daglari delmeyi istettirebilen insan. Kim demisse sana fesat diye,
onlarin hepsi............... Neyse, yine açtiracaklar agzimi. Senin güzel
gözlerin bile yeter o kiskançlara. Sen görmezden, duymazdan gel o
fesatlari.
ben seni nerden bilem yav :?: he bildim mehmetsin sen :D :D :D :Dburcumu bil demiştim :D
foruma daha önce yazılmamıştır umarım..
yalaka astrolog :)))
KOÇ
Canim benim. Ya ben yerim senin o duygusal , mütevazi, ince, anlayis yumagi
duygularini! Sen seçildinde mi gönderildin bu dünyaya. Bir insan bu kadar
mi düzgün, bu kadar mi programli, bu kadar mi anlayisli olabilir.. Bu
koçlar var ya, IQ seviyesi yüksek insanlarin burcudur. Dost insan, güzel
insan. Insan gibi insan. Allah seni basimizdan, yanimizdan eksik etmesin.
Iyi ki varsin! Allah herkese koç gibi dostlar nasip etsin insallah. Bitanem
benim, canim canim... :D