HUNOMOST · Hacettepe Üniversitesi Otomobil ve Motor Sporları Topluluğu

Sohbet => Komik => Konuyu başlatan: capon murat - 17 Kasım 2005, 22:29:31

Başlık: Arkalı-Önlü
Gönderen: capon murat - 17 Kasım 2005, 22:29:31
(http://img188.imageshack.us/img188/9448/adsz17ey.jpg)
Başlık: Arkalı-Önlü
Gönderen: Torque - 17 Kasım 2005, 22:37:53
HAYWANA GEEEEEEEEEEEEEELLLLLLLLLL :D  :D  :D
Başlık: Arkalı-Önlü
Gönderen: TekTunc - 17 Kasım 2005, 22:43:45
hadi bu adam öküz fotograafi cekcendemi okuz yaaa :lol:  :lol:
Başlık: Arkalı-Önlü
Gönderen: Torque - 17 Kasım 2005, 22:47:20
adam illa istediyse naapsın olm fotoyu çeken adam.parasıyla deilmi? :D  :D
Başlık: Arkalı-Önlü
Gönderen: TekTunc - 17 Kasım 2005, 22:50:27
daha once de dedim yine diyorm:

burasi türkiye burda hersey olabiler  :lol:
Başlık: Arkalı-Önlü
Gönderen: vipercann - 17 Kasım 2005, 23:49:13
abi bu foto süper ya... ben bunu bi bulsam,yolsa falan görsem direk öpecem valla :) adamın tipi ve duruşu çok güzel...
Başlık: Arkalı-Önlü
Gönderen: Šafak - 18 Kasım 2005, 00:55:02
Ense de iyiymiş :o
Başlık: Arkalı-Önlü
Gönderen: şoför_nebahat - 18 Kasım 2005, 13:09:10
:D  :D  :D ya niye karadenizli yaa başka memleket mi yok
Başlık: Arkalı-Önlü
Gönderen: vipercann - 18 Kasım 2005, 14:15:18
valla karadenizliler bi sempatik oluo ya.. :)
Başlık: Arkalı-Önlü
Gönderen: M. Aslan - 19 Kasım 2005, 23:36:19
düşünme şekli güzelmiş
Başlık: Arkalı-Önlü
Gönderen: aNTRoPiN GTi - 20 Kasım 2005, 00:46:16
kısaca yorum yok bulanada helal olsun  :lol:  :shock: