HUNOMOST · Hacettepe Üniversitesi Otomobil ve Motor Sporları Topluluğu
Sohbet => Komik => Konuyu başlatan: capon murat - 17 Kasım 2005, 22:29:31
-
(http://img188.imageshack.us/img188/9448/adsz17ey.jpg)
-
HAYWANA GEEEEEEEEEEEEEELLLLLLLLLL :D :D :D
-
hadi bu adam öküz fotograafi cekcendemi okuz yaaa :lol: :lol:
-
adam illa istediyse naapsın olm fotoyu çeken adam.parasıyla deilmi? :D :D
-
daha once de dedim yine diyorm:
burasi türkiye burda hersey olabiler :lol:
-
abi bu foto süper ya... ben bunu bi bulsam,yolsa falan görsem direk öpecem valla :) adamın tipi ve duruşu çok güzel...
-
Ense de iyiymiş :o
-
:D :D :D ya niye karadenizli yaa başka memleket mi yok
-
valla karadenizliler bi sempatik oluo ya.. :)
-
düşünme şekli güzelmiş
-
kısaca yorum yok bulanada helal olsun :lol: :shock: