HUNOMOST · Hacettepe Üniversitesi Otomobil ve Motor Sporları Topluluğu

Sohbet => Komik => Konuyu başlatan: TekTunc - 18 Kasım 2005, 21:16:59

Başlık: Kadinlar Cok İçerse...
Gönderen: TekTunc - 18 Kasım 2005, 21:16:59
yazi ingilizce ama cok komik.. umarim yeni bi kavga baslatmam :oops:

WHEN GIRLS DRINK TOO MUCH:

 1. I HAVE ABSOLUTELY NO IDEA WHERE MY PURSE IS.

 2. I BELIEVE THAT DANCING WITH MY ARMS OVERHEAD AND WIGGLING MY BUTT WHILE YELLING "WOO-HOO!" IS TRULY THE SEXIEST DANCE MOVE AROUND

 3. I'VE SUDDENLY DECIDED I WANT TO KICK SOMEONE'S ASS AND HONESTLY BELIEVE I COULD DO IT TOO.

 4. IN MY LAST TRIP TO PEE, I REALIZE I NOW LOOK MORE LIKE A HOMELESS HOOKER THAN THE GODDESS I WAS JUST FOUR HOURS AGO.

 5. I DROP MY 3:00 A.M. SUBMARINE SANDWICH ON THE FLOOR (WHICH I'M
EATING EVEN THOUGH I'M NOT THE LEAST BIT HUNGRY), PICK IT UP AND CARRY ON EATING IT

 6. I START CRYING AND TELLING EVERYONE I SEE THAT I LOVE THEM SOOOOO MUCH.

 7. I GET EXTREMELY EXCITED AND JUMP UP AND DOWN EVERY TIME A NEW SONG PLAYS BECAUSE "OH MY GOD! I LOVE THIS SONG!"

 8. I'VE FOUND A DEEPER/SPIRITUAL SIDE TO THE GEEK SITTING NEXT TO ME

 9. THE MAN I'M FLIRTING WITH USED TO BE MY 5TH GRADE TEACHER.

 10. THE URGE TO TAKE OFF ARTICLES OF CLOTHING, STAND ON A TABLE AND SING OR DANCE BECOMES STRANGELY OVERWHELMING.........

 11. MY EYES JUST DON'T SEEM TO WANT TO STAY OPEN ON THEIR OWN SO I KEEP THEM HALF CLOSED AND THINK IT LOOKS EXOTICALLY SEXY.

 12. I'VE SUDDENLY TAKEN UP SMOKING AND BECOME REALLY GOOD AT IT.

 13. I YELL AT THE BARTENDER, WHO (I THINK) CHEATED ME BY GIVING ME
JUST LEMONADE, BUT THAT'S JUST BECAUSE I CAN NO LONGER TASTE THE VODKA.

 14. I THINK I'M IN BED, BUT MY PILLOW FEELS STRANGELY LIKE THE KITCHEN FLOOR

 15. I START EVERY CONVERSATION WITH A BOOMING, "DON'T TAKE THIS THE WRONG WAY BUT..."

 16. I FAIL TO NOTICE THAT THE TOILET LID'S DOWN WHEN I SIT ON IT.

 17. MY HUGS BEGIN TO RESEMBLE WRESTLING TAKE-DOWN MOVES.

 18. I'M TIRED SO I JUST SIT ON THE FLOOR (WHEREVER I HAPPEN TO BE
 STANDING) AND TAKE A QUICK NAP.

 19. I BEGIN LEAVING THE BUTTONS OPEN ON MY BUTTON FLY PANTS TO CUT DOWN ON THE TIME I'M IN THE BATHROOM AWAY FROM MY DRINK.

 20. I TAKE MY SHOES OFF BECAUSE I BELIEVE IT'S THEIR FAULT THAT I'M
 HAVING PROBLEMS WALKING STRAIGHT......


just for fun:!!!!!    :P  :P  :P  :P  :P  :P
Başlık: Kadinlar Cok İçerse...
Gönderen: aLPeR - 18 Kasım 2005, 21:22:01
Şekle sokma la bizi  :P
Başlık: Kadinlar Cok İçerse...
Gönderen: M. Aslan - 18 Kasım 2005, 21:28:18
bu ne böle ing ing :?
Başlık: Kadinlar Cok İçerse...
Gönderen: TekTunc - 18 Kasım 2005, 21:31:00
Alıntı yapılan: maslan
bu ne böle ing ing :?

usendim türkçeye çevirmeye kusura bakmayin :oops:
Başlık: Kadinlar Cok İçerse...
Gönderen: M. Aslan - 18 Kasım 2005, 22:07:31
Alıntı yapılan: TekTunc
bu ne böle ing ing :?

usendim türkçeye çevirmeye kusura bakmayin :oops:

sağlık olsun (ama biri çevirirse fenada olmaz hani :P )
Başlık: Kadinlar Cok İçerse...
Gönderen: TekTunc - 19 Kasım 2005, 00:27:38
Alıntı yapılan: maslan
(ama biri çevirirse fenada olmaz hani :P )


o kadar foruma mütercim-tercümanlik geldi nerdeler ya cevirsinler iste..  :lol:
Başlık: Kadinlar Cok İçerse...
Gönderen: capon murat - 19 Kasım 2005, 00:34:21
onnar simdi simultane yapmaya kasarlar, olmaz..  :lol:  :lol:  :lol:  :lol:  :lol:
sen yapsaa koc.. (bence yapamazsın.)
Başlık: Re: Kadinlar Cok İçerse...
Gönderen: Turan - 19 Kasım 2005, 00:42:26
Alıntı
umarim yeni bi kavga baslatmam
Başlık: Kadinlar Cok İçerse...
Gönderen: Turan - 19 Kasım 2005, 00:43:49
adam ing.okuyp kavga başlatacak...ne kadar güzel
ps:alıntı bile yapamadım ya...neyse idare edin 8)
Başlık: Kadinlar Cok İçerse...
Gönderen: TekTunc - 19 Kasım 2005, 00:52:21
Alıntı yapılan: capon murat
onnar simdi simultane yapmaya kasarlar, olmaz..  :lol:  :lol:  :lol:  :lol:  :lol:
sen yapsaa koc.. (bence yapamazsın.)

beni gaza getirmeye calisma murat valla oturur yaparim...  8)

ama egitim sart.. herkeş ingilzce bilmeli...
Başlık: Kadinlar Cok İçerse...
Gönderen: Šafak - 19 Kasım 2005, 01:26:54
Okuyamayacak kadar içtim :)
Başlık: Kadinlar Cok İçerse...
Gönderen: TekTunc - 19 Kasım 2005, 01:33:32
Alıntı yapılan: Safak_X7FMC
Okuyamayacak kadar içtim :)

afiet olsn safakcim yarasin abi...  :lol:
Başlık: Kadinlar Cok İçerse...
Gönderen: Šafak - 19 Kasım 2005, 02:37:07
Sağol Tuncum.

Bir günde beraber olsun ;)

*Özgür sen anladın :)