HUNOMOST · Hacettepe Üniversitesi Otomobil ve Motor Sporları Topluluğu
Sohbet => Komik => Konuyu başlatan: capon murat - 19 Kasım 2005, 00:43:18
-
abii gecen yemekhanedeyim yemek alacam.. bi baktım amcamda ahcı
yeleginin altında hunomost-power tech t-shirt u.. inanamadım.. cunku onnarı
ben dagıtmıstım.. nese yemek alma sırasında biras konustuk.. abi dedim, nerden aldın sen onu dedim.. once bi tersledi.. napcen dedi.. sora soledi: "gecen bahar senligi vardı, ordan bi' arkadas dagıttı" dedi.. ben hemen robot cizimli esgali aldım amcadan.. bende annattım abi onnarı ben dagıttım nası olur dedim.. bilmem biri dagıtıodu dedi..
nese eet gencler, kim/kimler/hangi sebeke bizim lisanslı urunlerimizi korsan
basıo.. kendisi cıksın ortaya? ben simdi solemeyim, yoksa kotu olur.. walla
kızmıcam.. :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
-
obaaaaa
tanıtım grubuu uyuymaaaaaa
hemen en az 10 adet xxl bedeninde hunomost baskılı tişört yaptırıp yemekhanedeki dayılara giydiriyoruz oraya günde kaç kişi geliyor biliyor musunuz....
tanıtım grubuu bunuu untmaaa
bunu değerlendirelim mutlakaaa...
reklamın iyisi kötüsü olmaz.....
:):):):):):):)
-
20 sn lik amcayla muabbetle bile ayakustu3 kisi uye olmak istedi..
*ne bahar senligi dedi biri..
*biri ne kenan ı felan sizmi getirdiniz stad a dedi..
(kenan dediysek kenan doulu, bizim kenan deil, ama onu da getiririz, escort la..)
*biri de ne yaa bahar senliginden bi gun once kampuste resmi ralli mi yaptınız dedi..
:lol: :lol: :lol:
-
Murat peki sen ne dedin?
-
süper fikir bence.. cidden bak...