HUNOMOST · Hacettepe Üniversitesi Otomobil ve Motor Sporları Topluluğu

Sohbet => Komik => Konuyu başlatan: capon murat - 19 Kasım 2005, 01:23:16

Başlık: XP & Con
Gönderen: capon murat - 19 Kasım 2005, 01:23:16
XP'de con adında bi' dosya acana...... vercek bisiler buluruz..  :lol:  :lol:  :lol:
olmuo yaa...
Başlık: XP & Con
Gönderen: Šafak - 19 Kasım 2005, 01:30:11
Sebebini anlatıyım mı?

Ayrıca "con" dışında başka açamayacağınız dosyalar da vardır ;)
Başlık: XP & Con
Gönderen: Torque - 19 Kasım 2005, 02:48:13
harbi laa neden açamıyoz?

ayrıca neden komik topicinde bu yazı.
yoksa sendemi içtin murat..
Başlık: XP & Con
Gönderen: TekTunc - 19 Kasım 2005, 12:01:36
bana da ozgur demisti yok acilmiyo con diye bi klasor windowsun hic bi klasorunde niye oldugunu aciklasin bilen birisi varsaa :roll:
Başlık: XP & Con
Gönderen: Šafak - 19 Kasım 2005, 13:05:55
"con";  "config" in kısaltmasıdır. Config ise bi çeşit sistem dosya çeşitidir. Bildiğinizin aksine sadece gizli ve görünür klasörler yoktur. Birde hiç bi zaman göremeyeceğiniz klasörler vardır. Bunlardan biride condur. Özetle bu klasörün içinde ne var diye merak ediyorsanız; içinde bulunduğu ana klasörün her türlü bilgisi var, universal şifre var ki bu çok kötü bi şey. Her yerde bi con dosyası var ve içinde de sadece Microsft'un bildiği bi şifre var. Bu sayede Microsoft ya da şifreyi bilen diğerleri şifreyi yazarak her türlü şifreli alana erişebilmektedir. Bu şifreli alanlar sadece bilgisayarınızda değil. Farklı dosya ve universal şifrelerle mail kutunuzdan, bilgisayarınızın en ücra noktalarına kadar her yere rahatlıkla girip çıkabiliyorlar.
İşte birazda bu yüzden insanlar Linux'e kaymasın diye Microsoft özellikle bazı ülkelerde lisanssız ürün kullanımına gözünü kapıyor ;)
Başlık: XP & Con
Gönderen: TekTunc - 19 Kasım 2005, 13:09:27
bana adresime gecen yaz microsoft service pack2 nin orijinal cdsi gelmisti microsofttan!!! lisanssiz olmama ragmen adimi telefonumu adresimi nasi buldular diyodm demekki bole bulmuslar forumlarda kac ay tartismistik... var serefsizler...  :evil:
Başlık: XP & Con
Gönderen: Turan - 19 Kasım 2005, 13:46:26
abooo...
i came , i saw, i...love...you....microsoft
Başlık: XP & Con
Gönderen: Torque - 19 Kasım 2005, 20:48:21
imza çok güzelmiş turan..
Başlık: XP & Con
Gönderen: Turan - 19 Kasım 2005, 21:13:59
eyvalla babacan...
Başlık: XP & Con
Gönderen: Šafak - 20 Kasım 2005, 01:41:56
Zaten Turan çok bi nasıl deyim anlatması zor kısaca "sağlam" bi adam ama daha uygun bi ortamda muhabbete giremedik maalesef. Eski imzası da güzeldi. Ne güzel demiş Hayyam...