HUNOMOST · Hacettepe Üniversitesi Otomobil ve Motor Sporları Topluluğu

Sohbet => Komik => Konuyu başlatan: capon murat - 19 Kasım 2005, 02:06:55

Başlık: Erzurum'lu
Gönderen: capon murat - 19 Kasım 2005, 02:06:55
Erzurumlu harmanini kaldirmis, ekinini kurutuyormus.

Ogleden sonra gökyüzü kararmaya baslamis.

"Allah'im, ne olursun ekinim kurumadan yagmurunu yagdirma!

Allah'im lütfen, birkaç gün yagdirma, ne olur" demis.

Ekini kurudu kuruyacak, aksam üzeri, son yarim saatte bir yagmur bir
boran, tüm ekini çürümüs.

O hirsla eve gelmis.  Bir de bakmis ki esegi de yildirim çarpmis.

Bu olay Erzurumlu'nun içine oturmus ama bir sey de yapamamis.

Zaman geçmis, Ramazan ayi gelmis. Ilk gün niyetlenmis Erzurumlu.

Tam iftara yarim saat kala bir sigara çikartip yakmis.

Ilk nefesini söyle bir güzelce çekmis ve gökyüzüne bakarak üflemis.

"Nasil, illet oluyorsun simdi degil mi?" demis ve eklemis:

"Ölen esegi de kurbana saymazsam serefsizim."
Başlık: Erzurum'lu
Gönderen: Torque - 19 Kasım 2005, 02:47:08
muhahaha

çok çok kralmış olm yaa.eline sağlık.
Başlık: Erzurum'lu
Gönderen: vipercann - 19 Kasım 2005, 10:27:12
abi süpermiş ama çarpılır bence o adam :D
Başlık: Erzurum'lu
Gönderen: Fedakar - 19 Kasım 2005, 19:02:27
farklı we
çok
gusel
bişi olmuş elıne saglık
Başlık: Erzurum'lu
Gönderen: M. Aslan - 19 Kasım 2005, 20:05:48
ilginch wala :roll: