HUNOMOST · Hacettepe Üniversitesi Otomobil ve Motor Sporları Topluluğu

Sohbet => Komik => Konuyu başlatan: Torque - 19 Kasım 2005, 20:44:38

Başlık: çok kral bi fıkra.ben bi saat güldüm şahsen.. :)
Gönderen: Torque - 19 Kasım 2005, 20:44:38
Camı Açmam Hocam
>
>Öğretmen derste Ahmet'e sorar;
>-Çocuğum hava çok sıcak naparsın ?
>-Camı açarım hocam..
>-otur len sıfır !
>Mehmet'e sorar..
>-Camı açarım hocam napayım ?
>-otur sana da sıfır !
> Ali'ye sorar..
>-Sizden izin alıp ceketimi çıkarırım hocam..
>-daha sıcak oğlum daha sıcak !
>-gravatımı gevşetirim hocam..
>-Oğlum Ali yanıyorsun yanıyorsun çok sıcak !
>-Gömleğimi çıkarırım hocam..
>-Yaw yanıyor ortalık sıcaktan duramıyorsun..
>-Hmm..Pantolonumu çıkarırım hocam..
>-Yaw Ali evladım, öyle bir sıcakki cehennem azabı gibi.. nefes
>alamıyorsun.. naparsın oğlum !
>Ali dayanamaz..
>-donumu indiririm g**ümü s**tiririm yine de o camı açmam hocam !!
Başlık: çok kral bi fıkra.ben bi saat güldüm şahsen.. :)
Gönderen: aLPeR - 19 Kasım 2005, 20:53:41
Hakaten la süpermiş. Daha doğrusu KRALMIŞ
 :lol:  :lol:  :lol:  :lol:  :lol:
Başlık: çok kral bi fıkra.ben bi saat güldüm şahsen.. :)
Gönderen: Fedakar - 19 Kasım 2005, 21:13:56
:shock: super olmuş elıne saglık
 :lol:  :lol:  :lol:  :lol:  :lol:  :lol:  :lol:
Başlık: çok kral bi fıkra.ben bi saat güldüm şahsen.. :)
Gönderen: M. Aslan - 19 Kasım 2005, 23:59:25
çok güzel puhahaaa :D
Başlık: çok kral bi fıkra.ben bi saat güldüm şahsen.. :)
Gönderen: aNTRoPiN GTi - 20 Kasım 2005, 00:34:38
harika ya o camı o saatten sonra kımse açmaz zaten doğru cevap :lol:  :lol:
Başlık: çok kral bi fıkra.ben bi saat güldüm şahsen.. :)
Gönderen: vipercann - 20 Kasım 2005, 01:28:07
ben bunu biliodum... (gıcıklık olsun diye söledim)