HUNOMOST · Hacettepe Üniversitesi Otomobil ve Motor Sporları Topluluğu

Sohbet => Komik => Konuyu başlatan: aLPeR - 20 Kasım 2005, 00:13:23

Başlık: Ustam oyuna fazla kaptırmış kendini!!
Gönderen: aLPeR - 20 Kasım 2005, 00:13:23
(http://eu.playstation.com/images/mrslink/7447/en_GB/kEBAB.jpg) (http://www.cctvkebab.com/CCTVKebab.zip)

Gülme garantisi vermiyorum. Ama ben bayıldım. İndirin bi bakın  :lol:  :wink:
Başlık: Ustam oyuna fazla kaptırmış kendini!!
Gönderen: Šafak - 20 Kasım 2005, 01:06:01
Bene Quick Time yok uygun codec de yok.

Bana N'olduğunu söyleyene Excel'deki çigi filmi veririm ;)
Başlık: Ustam oyuna fazla kaptırmış kendini!!
Gönderen: vipercann - 20 Kasım 2005, 01:21:46
valla hakkaten komikmiş ya.. tavsiye olunur...
Başlık: Ustam oyuna fazla kaptırmış kendini!!
Gönderen: aLPeR - 20 Kasım 2005, 01:23:08
Bi ara anlatırım Şafak. Bu arada Ustanın replikleri müthiş ya
Ha Buyur! falan dikkatli dinleyin  :lol:
Başlık: Ustam oyuna fazla kaptırmış kendini!!
Gönderen: Šafak - 20 Kasım 2005, 03:29:51
Bu arada VLC ya da VCL player diye bi şey var. codec itself ;) çok kral.
Başlık: Ustam oyuna fazla kaptırmış kendini!!
Gönderen: vipercann - 20 Kasım 2005, 11:10:28
bende var o.. veriim mi??