HUNOMOST · Hacettepe Üniversitesi Otomobil ve Motor Sporları Topluluğu
Sohbet => Komik => Konuyu başlatan: aLPeR - 20 Kasım 2005, 00:13:23
-
(http://eu.playstation.com/images/mrslink/7447/en_GB/kEBAB.jpg) (http://www.cctvkebab.com/CCTVKebab.zip)
Gülme garantisi vermiyorum. Ama ben bayıldım. İndirin bi bakın :lol: :wink:
-
Bene Quick Time yok uygun codec de yok.
Bana N'olduğunu söyleyene Excel'deki çigi filmi veririm ;)
-
valla hakkaten komikmiş ya.. tavsiye olunur...
-
Bi ara anlatırım Şafak. Bu arada Ustanın replikleri müthiş ya
Ha Buyur! falan dikkatli dinleyin :lol:
-
Bu arada VLC ya da VCL player diye bi şey var. codec itself ;) çok kral.
-
bende var o.. veriim mi??