HUNOMOST · Hacettepe Üniversitesi Otomobil ve Motor Sporları Topluluğu
Sohbet => Komik => Konuyu başlatan: Torque - 20 Kasım 2005, 13:34:56
-
BEN SİZDEN DAHA İYİYİM MADAM !!! Hanımefendi, ters yanıtlar
>>vermesine kızdığı çıtır hizmetçiyi daha henüz kovmuştu. Kız eşyasını
>>toplayıp valizini hazırladıktan sonra hanımının yanına geldi veee...
>>- Allahaısmarladık hanımefendi ! Yalnız, gitmeden önce size bir çift
şey
>>söylemek istiyorum. Hanımefendi yukardan bakışla:
>>- Söyle bakalım !? dedi.
>>- Öncelikle ben sizden daha güzelim. Üstelik bunu beyefendi söyledi.
Sonra
>> elbiseleriniz de sizden çok bana yakışıyor ve bunu da beyefendi
söyledi.
>>Ve bir şey daha söyleyeyim mi ? Yatakta da sizden daha
>>becerikliymişim!!!
>>Hanımefendi hiddetle:
>>- Onu da mı bey söyledi ?
>>Bu sefer tepeden bakma sırası hizmetçideydi.
>>- Hayır hanımefendi, onu şöför söyledi.
-
zuhahahaa güzelmiş saol
-
bu süpermiş işte.... :)
-
Cidden güzel fıkra.. :lol:
-
şöför dediğin ev halkına sahip cıkmalı oda kımseyı unutmamıs :lol: :lol: