HUNOMOST · Hacettepe Üniversitesi Otomobil ve Motor Sporları Topluluğu

Sohbet => Komik => Konuyu başlatan: Torque - 20 Kasım 2005, 13:34:56

Başlık: Fıkra - Şoför Söyledi..
Gönderen: Torque - 20 Kasım 2005, 13:34:56
BEN SİZDEN DAHA İYİYİM MADAM  !!! Hanımefendi, ters yanıtlar
>>vermesine kızdığı çıtır hizmetçiyi daha henüz  kovmuştu. Kız eşyasını
>>toplayıp valizini hazırladıktan sonra hanımının  yanına geldi veee...
>>- Allahaısmarladık hanımefendi ! Yalnız, gitmeden önce size bir çift  
şey
>>söylemek istiyorum. Hanımefendi yukardan bakışla:
>>- Söyle bakalım !?     dedi.
>>- Öncelikle ben sizden daha güzelim. Üstelik bunu beyefendi söyledi.
Sonra
>>  elbiseleriniz de sizden çok bana yakışıyor ve bunu da beyefendi
söyledi.
>>Ve  bir şey daha söyleyeyim mi ? Yatakta da sizden daha
>>becerikliymişim!!!
>>Hanımefendi hiddetle:
>>- Onu da mı bey söyledi ?
>>Bu sefer tepeden bakma sırası hizmetçideydi.
>>- Hayır hanımefendi, onu şöför söyledi.
Başlık: Fıkra - Şoför Söyledi..
Gönderen: M. Aslan - 20 Kasım 2005, 20:29:05
zuhahahaa güzelmiş saol
Başlık: Fıkra - Şoför Söyledi..
Gönderen: vipercann - 20 Kasım 2005, 21:56:55
bu süpermiş işte.... :)
Başlık: Fıkra - Şoför Söyledi..
Gönderen: Genjuro - 21 Kasım 2005, 00:44:39
Cidden güzel fıkra..  :lol:
Başlık: Fıkra - Şoför Söyledi..
Gönderen: aNTRoPiN GTi - 21 Kasım 2005, 14:21:26
şöför dediğin ev halkına sahip cıkmalı oda kımseyı unutmamıs  :lol:  :lol: