HUNOMOST · Hacettepe Üniversitesi Otomobil ve Motor Sporları Topluluğu

Sohbet => Komik => Konuyu başlatan: Torque - 20 Kasım 2005, 13:37:10

Başlık: Biraz xx olabilir ama komik.(+16 yaş sınırı koyalım bari)
Gönderen: Torque - 20 Kasım 2005, 13:37:10
Baskinda yakalanan fahiseler o kadar  çokmus ki karakola sigmamislar.
Disarida sira olmuslar. Tek tek ifadeleri aliniyormus.
Yoldan geçen yasli bir nine uzun kuyrugu gorunce merak etmis ve ordaki
fahiselerden birine sormus:
"Bu ne kuyrugu evladim!"
Kizlardan biri dalga geçerek:
"Nane sekeri kuyrugu nine" demis.
Nine mutlu olmus.
"Iyi çok severim, ben de alayim..."
Bu da girmis kuyruga.
Polis herkesin ifadesini aliyor ya, sira buna da gelmis tabiii.
Polis memuru karsisinda yasli basli kadini gorünce sasirmis.
"Nine sende mi yedin bu naneyi " diye çikisinca, yasli kadin hemen cevap
vermis:
"Ah!! Bende nerde o dis evladim. Ben sadece emiyom!!!
Başlık: Biraz xx olabilir ama komik.(+16 yaş sınırı koyalım bari)
Gönderen: M. Aslan - 20 Kasım 2005, 20:41:14
puahahahaa yerlere yattım  :D
Başlık: Biraz xx olabilir ama komik.(+16 yaş sınırı koyalım bari)
Gönderen: Šafak - 20 Kasım 2005, 23:30:50
Güzel bi fıkra :lol:
Başlık: Biraz xx olabilir ama komik.(+16 yaş sınırı koyalım bari)
Gönderen: Fatih - 21 Kasım 2005, 21:02:28
Güzelmiş...  :lol:
Başlık: Biraz xx olabilir ama komik.(+16 yaş sınırı koyalım bari)
Gönderen: aNTRoPiN GTi - 23 Kasım 2005, 02:10:08
ewlh güzelmiş gercekten