HUNOMOST · Hacettepe Üniversitesi Otomobil ve Motor Sporları Topluluğu
Sohbet => Komik => Konuyu başlatan: Torque - 20 Kasım 2005, 13:40:21
-
Adamin Birtanesi Bir Kahveye Girer Ve "Millet bana bakin Size
söyluyorum Tam 30 sene sonra ben bu kahveye gene gelicem" der ve
cikar.
kahvedekiler adam deli diye fazla onemsemezler.Ve aradan 30 sene
geçer.Aynı adam kahveye gene gelir be derki
-"Hatırladınız mı beni millet.Size Demistim 30 sene once Ben gene
gelicem diye işte geldim der.
Kahvedekiler tabiki şaşırır.Adam Devam Eder.
"30 Sene sonra gene gelicem bu kahveye" der. Ve gider.
Aradan Bi 30 Sene daha gecer.Nesil Değişmiştir 30 sene onceki
insanlarin cocuklari kahvede oturmaktadir artik.Adam kahveden içeri
girer.
"Bana Bakın Millet Ben Sizin babalariniza söyledim.Sizede söyluyorum
30 Sene sonra ben bu kahveye gene gelicem" der ve .çıkar.Kahve milleti
Gene bunu takmaz.Aradan 30 sene geçer.Ve adam gene gelir.
"Beni hatırladınızmı millet 30 sene önce tekrar gelicem demiştim işte
geldim ve 30 sene sonra gelip sizin cocuklarinizada aynı şeyi
söylicem" der ve gider.
Aradan bi 30 Sene daha geçmiştir.Ve adam Gene Kahveye gelir.
"Bana Bakın Millet Ben sizin dedelerinize söyledim.babalariniza
Söyledim.şimdi size söyluyorum tam 30 sene sonra ben bu kahveye gene
gelicem" der ve gider.
İçlerinden birisi "Arkadaslar bana bu olayi dedem anlatmisti.Gelin bir
hocaya gidelim bu adam niye ölmüyor nedir bunun hikmeti diye soralım"
der.Ve bir hocaya giderler.hocaya durumu anlatirlar.hoca "ben bir gece
ruyaya yatayim azrail ile konusayim bakayim niye canını almıyor bu
adamın size yarın haber veririm" der.Ve gece Olunca hoca ruyaya yatar
ruyasinda azrail ile konusur.
"Ya azrail sen bu şahısın canını niye almıyorsun"Azrail
"Zamanında bu adam bir dilek dilegi.dilegi kabuL oldu onun icin"
der.Hoca
"Ne diledi azrail" diye sorar .Azrail.
"Allah`ım bana milli piyangodan büyük ikramiye çıkana kadar canımı
alma diye diledi"der.Hoca
"E Allah istese buna büyük ikramiyeyi cikartamamazmi".Azrail
"Cıkartmasına cikarirda İbne bilet almıyorki.
-
nerden buluyosun oolum bunları, şahane yaa :D :D
-
nerden buluyosun oolum bunları, şahane yaa :D :D
cok güzel bu ya eline saglik onur :lol: nicelerini bekliyorz senden :P
-
arkadaşlar bu ve bunun gibilerin ardı arkası kesilmicek.size söz veriyorum.hatta komik topici açılan başlık sayısına göre en fazla olan topic olacak.yeni bi kaynak buldum.MADEN!! :lol: :lol:
-
puhahahaa çok saol