HUNOMOST · Hacettepe Üniversitesi Otomobil ve Motor Sporları Topluluğu

Sohbet => Komik => Konuyu başlatan: TekTunc - 23 Kasım 2005, 20:31:24

Başlık: Erkeklere ve Kadinlara ATM Klavuzu
Gönderen: TekTunc - 23 Kasım 2005, 20:31:24
Erkekler için adim adim klavuz:
1- Aracinizla Bankamatige yanasin
2- Sol ön cami açin.
3- Kartinizi yuvaya sokup sifrenizi girin.
4- Çekmek istediginiz tutari girin.
5- Kartinizi, paranizi ve fisinizi alin.
6- Cami kapatin.
7- Yolunuza devam edin.


Kadinlar için adim adim klavuz:
1- Aracinizla bankamatige yanasin
2- Geri vitese takip camla makinenin ayni hizaya
gelmesi için gereken miktarda geri gelin.
3- El frenini çekin, cami açin.
4- Çantanizi bulun, kartinizi bulmak için ön koltuga
boca edin.
5- Radyonuzu kapatin.
6- Karti makineye takmaya çalisin.
7- Arabadan biraz uzak kalan makineye daha rahat
ulasabilmek için arabanin kapisini açin.(Otoyol
Gişelerinde bilet alır gibi)
8- Karti yerlestirin.
9- Dogru tarafindan tekrar yerlestirin.
10- Iç kapaginda sifrenizin yazili oldugu telefon
defterinizi bulmak için çantanizi kurcalayin.
11- Sifrenizi girin.
12- IPTAL tusuna basin ve dogru sifrenizi girin.
13- Çekmek istediginiz tutari girin
14- Yan aynadan makyajinizi kontrol edin.
15- Paranizi ve fisinizi alin.
16- Çantanizi tekrar koltuga bosaltarak cüzdaninizi
bulun ve paranizi içine koyun.
17- Fisinizi fermuarli bölüme yerlestirin.
18- Makyajinizi tekrar kontrol edin.
19- 1 metre ilerleyin.
20- Bankamatige dogru geri geri gelin.
21- Kartinizi alin.
22- Çantanizi tekrar döküp kredi kartliginizi bulun ve
kartinizi  cantanizdaki cüzdana yerlestirin.
23- Arkanizda söylenmekte olan erkek sürücüleri
kizdirmak için uygun el hareketini yapin.
24- Motoru tekrar çalistirin ve yola devam edin.
25- 5-6 kilometre ilerleyin.
26- El frenini indirin.

 :P  :P  :P  :P  :P  :P
Başlık: Erkeklere ve Kadinlara ATM Klavuzu
Gönderen: oslemm - 23 Kasım 2005, 21:09:16
ben bunun biraz daha farklısını biliyorum ve bu fazla abartılmıs sanki  :(  :(  :(  :(
ya tamam bazen bankamatikte yavas davranıyo olabiliriz kabul ediyorum ama bu kadar da degilz ya  :?
Başlık: Erkeklere ve Kadinlara ATM Klavuzu
Gönderen: capon murat - 23 Kasım 2005, 21:14:25
tabiki oslem.. bu cok eski biseydi.. 4 sene once felan gormstum bende..

ya zaten gercekleri yansıtan bisey deel tabe..
ortamı germek icin deel yane..
yoksa genel kısmında yazılırdı..
komik olması amacıyla yazılmıs gusel bi yazı..
(zaten kartla iligil deel otomobil kullanmayla ilgili yazılmıs..)

saol tuncum..
Başlık: Erkeklere ve Kadinlara ATM Klavuzu
Gönderen: oslemm - 23 Kasım 2005, 21:23:41
ya yok ben de takılıyorum zaten yoksa okurken cok guldum ben de
hem bende kendi çapımda bi arastırma yapmıstım (malum istatistikciyiz herseyi sayıp yorumlucaz ya nese) cinsiyetin bekleme suresine etkisine bakmıstım (one way ANOVA bu arada Murat     :wink:  ) bayanlar daha yavas cıkmıstı napalım bilim bile desteklemedi bayanları  :D

nese saolasın tunc bu arada
Başlık: Erkeklere ve Kadinlara ATM Klavuzu
Gönderen: TekTunc - 23 Kasım 2005, 21:25:05
aman diyim bu yanlis anlasilmasin sadece geyik olsun diye koydum

hem kadinlar bi bakima erkeklerden daha iyi kullaniyo arabayi..
butun kurallara uyuyorlar.. ders almamiz lazim...

kimse yanlis anlamasin gülün gecin diye yazilarn seyler bunlar :P
Başlık: Erkeklere ve Kadinlara ATM Klavuzu
Gönderen: M. Aslan - 23 Kasım 2005, 21:36:59
puhahahahaa zuhahahahaa walla yarıldım gülmekten :D  :D  :D
Başlık: Erkeklere ve Kadinlara ATM Klavuzu
Gönderen: capon murat - 23 Kasım 2005, 22:18:42
Alıntı yapılan: oslemm
(one way ANOVA bu arada Murat     :wink:  )
bu candostu, gusel insan varya, cok acaip bisi..  bugun milletin ne zmandır
ugrastıgı odevi benim icin yaptı.. ANOVA senin kopeeen olur oslem  :lol:  :lol:

saygılar selale..
Başlık: Erkeklere ve Kadinlara ATM Klavuzu
Gönderen: Šafak - 23 Kasım 2005, 22:53:00
Tunç, madde 22 hatalı. Bi düşün yani.
Başlık: Erkeklere ve Kadinlara ATM Klavuzu
Gönderen: TekTunc - 23 Kasım 2005, 23:09:29
Alıntı yapılan: Safak_X7FMC
Tunç, madde 22 hatalı. Bi düşün yani.

safakcim elimden geldigince düzelttim 22.maddeyi bi bak hala hataliysa bildir...  :P
Başlık: Erkeklere ve Kadinlara ATM Klavuzu
Gönderen: vipercann - 23 Kasım 2005, 23:14:44
çok iyiymiş yaaa. :)
Başlık: Erkeklere ve Kadinlara ATM Klavuzu
Gönderen: Šafak - 23 Kasım 2005, 23:37:20
Alıntı yapılan: TekTunc
Tunç, madde 22 hatalı. Bi düşün yani.

safakcim elimden geldigince düzelttim 22.maddeyi bi bak hala hataliysa bildir...  :P

olm kıl mısın? :) cüzdan, CÜZDAN
Başlık: Erkeklere ve Kadinlara ATM Klavuzu
Gönderen: TekTunc - 24 Kasım 2005, 00:03:44
Alıntı yapılan: Safak_X7FMC
Tunç, madde 22 hatalı. Bi düşün yani.

safakcim elimden geldigince düzelttim 22.maddeyi bi bak hala hataliysa bildir...  :P

olm kıl mısın? :) cüzdan, CÜZDAN


simdi nasi olmus safakcim cuzdani da yazdim kaldimi bi kusur?? :P  :twisted:
Başlık: Erkeklere ve Kadinlara ATM Klavuzu
Gönderen: Neb-Kheperou-Rİ - 24 Kasım 2005, 00:06:53
tunc guzel bi noktaya deinmssn ellerine saglık ....
Başlık: Erkeklere ve Kadinlara ATM Klavuzu
Gönderen: zgrw - 24 Kasım 2005, 00:24:48
hakikaten çok güzel bi yazıymış :)
Başlık: Erkeklere ve Kadinlara ATM Klavuzu
Gönderen: axx - 24 Kasım 2005, 01:43:50
26 - 7 = 19

işte erkekler ile bayanlar arasındaki fark bu  :wink:
Başlık: Erkeklere ve Kadinlara ATM Klavuzu
Gönderen: Torque - 24 Kasım 2005, 14:19:21
en sonunda yarıldım.el frenini indirmezler kesinlikle.