HUNOMOST · Hacettepe Üniversitesi Otomobil ve Motor Sporları Topluluğu

Sohbet => Komik => Konuyu başlatan: TekTunc - 24 Kasım 2005, 13:44:52

Başlık: makyajla neler olmazkiii
Gönderen: TekTunc - 24 Kasım 2005, 13:44:52
(http://img520.imageshack.us/img520/4494/att35383778yz.jpg)

(http://img520.imageshack.us/img520/8/att35383784qw.jpg)

(http://img520.imageshack.us/img520/8373/att35383796uc.jpg)

(http://img520.imageshack.us/img520/533/att35383818op.jpg)

makyaj mucizesi bunlaaaaar :P  :P  :P  :P
Başlık: makyajla neler olmazkiii
Gönderen: vipercann - 24 Kasım 2005, 14:00:12
abi süpermiş.. bush pek değişmemiş lakin :)
Başlık: makyajla neler olmazkiii
Gönderen: Torque - 24 Kasım 2005, 14:12:53
3.resimdeki kadın çılgın olmuş..
Başlık: makyajla neler olmazkiii
Gönderen: M. Aslan - 24 Kasım 2005, 14:31:10
busha koptum ya
Başlık: makyajla neler olmazkiii
Gönderen: Šafak - 24 Kasım 2005, 15:13:49
bush n'apsa bush!
Başlık: makyajla neler olmazkiii
Gönderen: aNTRoPiN GTi - 25 Kasım 2005, 12:30:08
3. resim baya fark yaratmış ama bushu makyajda kurtaramamış mücijeler bile adamı aynı gösteriyo