HUNOMOST · Hacettepe Üniversitesi Otomobil ve Motor Sporları Topluluğu

Sohbet => Komik => Konuyu başlatan: duygu - 25 Kasım 2005, 20:23:38

Başlık: fıkra: Steven Spielberg
Gönderen: duygu - 25 Kasım 2005, 20:23:38
Bir Cinli bir bara girer ve orada Steven Spielberg'i gorur
Onun bir hayrani oldugu icin yanina kosar ve imzali bir fotograf ister
Spielberg beklenmedik bir sekilde Cinli'yi tokatlar
Saskin Cinli sorar: "Neden boyle yaptiniz "
Spielberg cevaplar "Siz II. Dunya Savasinda bizim Pearl Harbour
limanini bombaladiniz"
Cinli daha da saskin: "Ama onlar Japonlardi, ben ise Cinliyim.!.."
Spielberg: "Cinli, Japon, Koreli, Vietnamli, hepsi ayni bok"

Bunun uzerine Cinli de Spielberg'e bir tokat atar
Bu defa saskin Spielberg sorar: "Peki sen beni niye tokatladin "
Cinli: "Siz de Titanic'i batirdiniz, Titanik'deki yolcular arasinda
benim atalarim vardi"
Spielberg: "Manyak misin, Titanik'i batiran bir 'Aysberg'di"
Cinli: "Aysberg, Spielberg, Carlsberg, hepsi ayni bok"
Başlık: fıkra: Steven Spielberg
Gönderen: aLPeR - 25 Kasım 2005, 21:06:20
YORUM YOK  8)  :roll:
Başlık: fıkra: Steven Spielberg
Gönderen: Šafak - 25 Kasım 2005, 22:07:21
Değişik bi fıkra :)
Başlık: fıkra: Steven Spielberg
Gönderen: vipercann - 25 Kasım 2005, 22:48:50
iiymiş :D
Başlık: fıkra: Steven Spielberg
Gönderen: M. Aslan - 25 Kasım 2005, 23:17:27
güzel
Başlık: fıkra: Steven Spielberg
Gönderen: zgrw - 26 Kasım 2005, 01:30:51
bana birini hatırlattı bu fıkra :)
Başlık: fıkra: Steven Spielberg
Gönderen: Torque - 26 Kasım 2005, 18:21:02
hoş