HUNOMOST · Hacettepe Üniversitesi Otomobil ve Motor Sporları Topluluğu

Sohbet => Komik => Konuyu başlatan: Torque - 26 Kasım 2005, 18:23:16

Başlık: süper ötesi bişey direk okuyun.hiç düşünmeyin bile.. :)
Gönderen: Torque - 26 Kasım 2005, 18:23:16
Adamın biri bara girer ve hemen barmen'e "bana sek bir viski" der,
barmen viskiyi verir.Adam bir dikişte hepsini ağzına atar ve  gargara
yaparak çöpe tükürür sonrada "vay anasını ya" der.
Tekrar barmene döner ve bir viski daha der. Barmen bir viski daha
verir  ve adam yine viskiyle gargara yapar ve tükürür.sonrada yine
"vay anasını  ya"der, ve bir viski daha ister.
Baren bir viski daha verir ve aynı olay tekrarlanır. Bu böyle yedi kez
 devam eder ve barmen sonunda dayanamaz adama sorar;" Beyefendi kusura
 bakmayın ama niye viskiyle gargara yapıp sonrada vay anasını ya
diyosunuz?"
Adamda anlatmaya başlar. Bara geldim tam sizin barın karşısında park
eden arabalar varya, işte onların arasında bir araba girecek kadar bir
 boşluk var ve bir kamyon oraya park etmeye çalışıyordu. Bende gidip
kamyoncuya oraya park edemezsin bu kamyon buraya sığmaz dedim.
Kamyoncuda ben sığdırırım siz kafanızı yormayın dedi. Bende göz var
nizam var bu kamyon buraya sığmaz dedim.Kamyoncu birazda sinirlenerek
sanane kardeşim ben bu kamyonu buraya sokarım sen bak işine dedi. Ben
yine olmaz kardeşim sığmaz deyince adam iyice sinirlendi ve ben bu
kamyonu buraya sokarsam senin ağzına sıçıyım mı lan dedi.
Bir viski  daha versene barmen vay anasını ya...
Başlık: süper ötesi bişey direk okuyun.hiç düşünmeyin bile.. :)
Gönderen: capon murat - 26 Kasım 2005, 18:26:30
hobili hobili hobili hobili hobili hobili hobili...  :lol:  :lol:  :lol:  :lol:  :lol:
puahahahahahh... saol onur...
Başlık: süper ötesi bişey direk okuyun.hiç düşünmeyin bile.. :)
Gönderen: Šafak - 26 Kasım 2005, 18:51:24
Harika :lol:
Başlık: süper ötesi bişey direk okuyun.hiç düşünmeyin bile.. :)
Gönderen: M. Aslan - 26 Kasım 2005, 22:00:37
müthiş
Başlık: süper ötesi bişey direk okuyun.hiç düşünmeyin bile.. :)
Gönderen: zgrw - 27 Kasım 2005, 01:40:59
sonnun böyle olacağını beklemiyodum :D sürpriz oldu ve güzeldi :)
Başlık: süper ötesi bişey direk okuyun.hiç düşünmeyin bile.. :)
Gönderen: aNTRoPiN GTi - 27 Kasım 2005, 04:18:24
puhahahaha zuhahahhaha nedıyeyım ya kamyoncularla saka olmaz  :lol:  :lol:  :lol:  :lol:   guzeldi