HUNOMOST · Hacettepe Üniversitesi Otomobil ve Motor Sporları Topluluğu

Sohbet => Komik => Konuyu başlatan: Šafak - 26 Kasım 2005, 22:52:22

Başlık: Ve Tanrı kadını yarattı
Gönderen: Šafak - 26 Kasım 2005, 22:52:22
Tanrı dağları yaratmış, şöyle bir bakıp  "Mükemmel oldu" demiş.
Ağacı yaratmış, bakmış ve  "Çok güzel oldu" demiş.
Hayvanları yaratmış  "Of, süper oldu elime sağlık" demiş.
Erkeği yaratmış  "Heyt be, budur işte" demiş.
Kadını yaratmış... ...biraz durmuş...
...sağına bakmış...
...soluna bakmış
"Neyse bu da makyaj yapar artık naapalım"
demiş
:))


ŞAKA ŞAKA ÖYLE DEMEMİŞ.......
Ya ne demiş...
Başka ne diyebilir ki :
"BİRİ SUSTURSUN ŞUNUUUUUUUU"
.......demiş....

* Fıkra benim ya da içinde yer aldığım bi zümrenin görüşlerini yansıtmamaktadır. Sadece fıkradır ve fıkradır.
Başlık: Ve Tanrı kadını yarattı
Gönderen: zgrw - 27 Kasım 2005, 01:38:35
cidden güzelmiş ama bu fıkra :) şu üzüntülü anımda yüzümde bi gülücük oluştu :)
Başlık: Ve Tanrı kadını yarattı
Gönderen: aNTRoPiN GTi - 27 Kasım 2005, 04:20:40
ewlh safakcım  :D   guzel bi fıkra
Başlık: Ve Tanrı kadını yarattı
Gönderen: M. Aslan - 27 Kasım 2005, 21:37:07
güzeeeel
Başlık: Ve Tanrı kadını yarattı
Gönderen: Torque - 28 Kasım 2005, 02:07:34
iyiymiş.