HUNOMOST · Hacettepe Üniversitesi Otomobil ve Motor Sporları Topluluğu

Sohbet => Komik => Konuyu başlatan: Torque - 28 Kasım 2005, 12:37:55

Başlık: süper bi karikatür.gülmekten yarıldım.
Gönderen: Torque - 28 Kasım 2005, 12:37:55
(http://img506.imageshack.us/img506/3122/g1084ef.jpg)
Başlık: süper bi karikatür.gülmekten yarıldım.
Gönderen: vipercann - 28 Kasım 2005, 13:00:50
polemiğe girmiyo..murat gibi :)
Başlık: süper bi karikatür.gülmekten yarıldım.
Gönderen: Šafak - 28 Kasım 2005, 15:02:04
Bu harika bi karikatür.
Başlık: süper bi karikatür.gülmekten yarıldım.
Gönderen: duygu - 28 Kasım 2005, 18:27:10
çoook güzel :D
Başlık: süper bi karikatür.gülmekten yarıldım.
Gönderen: capon murat - 28 Kasım 2005, 20:28:40
Alıntı yapılan: vipercann
polemiğe girmiyo..murat gibi :)
murat gibi derken; sen baa horozmu dion.. yane horozum ole mi?
peky fahrettin, sen baa sunu sole, tavuk kus mudur, memeli midir?
senin tezine gore......
nese polemige girmeyecem..


saol onurum.. iimiş!!
Başlık: süper bi karikatür.gülmekten yarıldım.
Gönderen: M. Aslan - 29 Kasım 2005, 00:30:14
süpermiş saol
Başlık: süper bi karikatür.gülmekten yarıldım.
Gönderen: aNTRoPiN GTi - 29 Kasım 2005, 02:36:30
horoz gorev adamı bılıncınden cıkmamıs( gorevımı yaparım gerısı beni alakadar etmez ) o kadar