HUNOMOST · Hacettepe Üniversitesi Otomobil ve Motor Sporları Topluluğu
Sohbet => Komik => Konuyu başlatan: Torque - 28 Kasım 2005, 12:37:55
-
(http://img506.imageshack.us/img506/3122/g1084ef.jpg)
-
polemiğe girmiyo..murat gibi :)
-
Bu harika bi karikatür.
-
çoook güzel :D
-
polemiğe girmiyo..murat gibi :)
murat gibi derken; sen baa horozmu dion.. yane horozum ole mi?
peky fahrettin, sen baa sunu sole, tavuk kus mudur, memeli midir?
senin tezine gore......
nese polemige girmeyecem..
saol onurum.. iimiş!!
-
süpermiş saol
-
horoz gorev adamı bılıncınden cıkmamıs( gorevımı yaparım gerısı beni alakadar etmez ) o kadar