HUNOMOST · Hacettepe Üniversitesi Otomobil ve Motor Sporları Topluluğu

Sohbet => Komik => Konuyu başlatan: vipercann - 29 Kasım 2005, 00:03:27

Başlık: türkler ve italyanlar arasındaki benzerlik
Gönderen: vipercann - 29 Kasım 2005, 00:03:27
daha önce konmuştu heralde ama eski forumlardan birindeydi heralde... izleryin.. italyanların yerine turkleri koyun.. bu kadar benzer yani :)

http://unix.rulez.org/~calver/funny/swf/europe-italy.swf
Başlık: türkler ve italyanlar arasındaki benzerlik
Gönderen: capon murat - 29 Kasım 2005, 00:38:24
la ben ilk defa goruom ve DİREK BİZİZ yaa..
istisnasız yaa.. bu kadar olur..

saol la burak..
Başlık: türkler ve italyanlar arasındaki benzerlik
Gönderen: oslemm - 29 Kasım 2005, 01:01:44
:D  :D  :D
cok gusel ya benzediimizi biliyodum da bu kadarı pes  :D
Başlık: türkler ve italyanlar arasındaki benzerlik
Gönderen: aNTRoPiN GTi - 29 Kasım 2005, 02:25:23
adamlarla her seyımız aynı kurallara uymama yada yapma denılenı ınatla yapmak ıstenmesı
Başlık: türkler ve italyanlar arasındaki benzerlik
Gönderen: duygu - 29 Kasım 2005, 19:29:38
çok güzelmiş :)
iyi ki tekrar koymuşsun, teşekkürler..
Başlık: türkler ve italyanlar arasındaki benzerlik
Gönderen: M. Aslan - 29 Kasım 2005, 22:39:23
harbi manyaq bişi eline sağlk
Başlık: türkler ve italyanlar arasındaki benzerlik
Gönderen: Tunc_Ay - 29 Kasım 2005, 22:47:22
Muhteşem...
Başlık: türkler ve italyanlar arasındaki benzerlik
Gönderen: downforce - 30 Kasım 2005, 02:17:25
süpermiş.. bu eleman zaten böle şeyleri baya güzel yapıyor...

diğer bi örnek...

http://www.netcolic.com/flashs/yes-no.htm
Başlık: türkler ve italyanlar arasındaki benzerlik
Gönderen: vipercann - 30 Kasım 2005, 10:51:14
buda güselmiş ya.. kurallara herkes uysa bi sorun kalmıcak ama... :)
Başlık: türkler ve italyanlar arasındaki benzerlik
Gönderen: M. Aslan - 01 Aralık 2005, 15:54:27
ikinciside baya güzel  :D