HUNOMOST · Hacettepe Üniversitesi Otomobil ve Motor Sporları Topluluğu
Sohbet => Komik => Konuyu başlatan: vipercann - 29 Kasım 2005, 00:03:27
-
daha önce konmuştu heralde ama eski forumlardan birindeydi heralde... izleryin.. italyanların yerine turkleri koyun.. bu kadar benzer yani :)
http://unix.rulez.org/~calver/funny/swf/europe-italy.swf
-
la ben ilk defa goruom ve DİREK BİZİZ yaa..
istisnasız yaa.. bu kadar olur..
saol la burak..
-
:D :D :D
cok gusel ya benzediimizi biliyodum da bu kadarı pes :D
-
adamlarla her seyımız aynı kurallara uymama yada yapma denılenı ınatla yapmak ıstenmesı
-
çok güzelmiş :)
iyi ki tekrar koymuşsun, teşekkürler..
-
harbi manyaq bişi eline sağlk
-
Muhteşem...
-
süpermiş.. bu eleman zaten böle şeyleri baya güzel yapıyor...
diğer bi örnek...
http://www.netcolic.com/flashs/yes-no.htm
-
buda güselmiş ya.. kurallara herkes uysa bi sorun kalmıcak ama... :)
-
ikinciside baya güzel :D