http://www.komikler.com/komiktv/film.php?catid=3&filmid=740&start=32&g=
ewt abi ya bende ona koptum.adam diğer eli yan koltuktan ayırmıyo.rahatına düşkün haywan adamın biriymiş yaaa.çok güzel video.walla koptum!!
http://www.komikler.com/komiktv/film.php?catid=3&filmid=740&start=32&g=
yalnız adam ilk darbeden sonra BİLE hala direksiyonu tek eliyle tutuyodu :D