HUNOMOST · Hacettepe Üniversitesi Otomobil ve Motor Sporları Topluluğu

Sohbet => Komik => Konuyu başlatan: Fedakar - 29 Kasım 2005, 20:50:07

Başlık: bi kaç fıkrada benden
Gönderen: Fedakar - 29 Kasım 2005, 20:50:07
Ders cografya dersi, Türkiye haritasi tahtada asili. Ögretmen herzamanki gibi çocuklara cografya kitabindan sayfa numaralarini vererek okumalarini ister ve bütün siniflarda yaptigi gibi posetinden sislerini çikararak örgü örmeye baslar. Dersin ortalarina dogru müdür ve müfettis kapida belirince telaslanan ögretmen örgüsünü firlatarak surat kipkirmizi ayaga kalkar.Kendi için ördügü etek ise haritanin asili oldugu çiviye takilmistir.
Müfettis dersin nasil gittigini sorup çocuklara birkaç soru soracgini belirterek Ali'yi ayaga kaldirir.
-Türkiye'nin baskenti neresi oglum
Ali:
-Ankara hocam
müfettis tekrar Ali'ye:
-Harita bilgin nasil?Bana dogum yerini gösterebilirmisin?
Ali Sinop dogumludur ve ögretmeninin etegi Sinop'un üstünü kapatmaktadir. Biraz duraksadiksan sonra ögretmenine
-Eteginizi kaldirirmisiniz hocam dogum yerimi göstericem.

******
Nasreddin Hoca bir gün ağacın altında namaz kılıyormuş.Ağaçta bulunan biri de onu izliyormuş. Namazı bittikten sonra namazımın kabul olması için Allah'a dua etmeye başlamış.
-Allahım sen namazımı kabul et.
Ağaçtaki adam:
-Etmem diye cevap vermiş.
Hoca şaşırmış.Tekrarlamış.
-Alahım sen kıldığım namazı kabul et.
-Etmem.
Hocanın şaşkınlığı iyice artmış.Yine:
-Allahım sen namazımı kabul et demiş.
Ağaçtaki adam tekrar:
-Etmem deyince hoca sinirlenmiş.
-Etmezsen etme. Zaten abdestsiz kılmıştım.


Bir gözlem:
Üniversitenin ilk günü dekan bir sinifa girdi ve "Günaydin!" dedi.
Sinif hep birden
"Günaydin, hocam!" deyince,
"A! Siz birinci sinifsiniz," dedi.
Sonra açikladi:
"Bir hoca sinifa girip
"Günaydin!" dediginde, hepsi, "Günaydin, hocam!" derse, birinci siniftirlar; gazetelerini ortadan kaldirip kitaplarini açarlarsa ikinci siniftirlar; hocayi görmek için gazetelerinin yukarisindan bakarlarsa üçüncü siniftirlar; ayaklarini siraya koyup gazetelerini okumaya devam ederlerse dördüncü siniftirlar.

Hoca içeri girip "Günaydin!" dediginde, bunu not aliyorlarsa master ogrencisidirler."


Okula yeni gelen öğretmen ilk dersinde öğrencilere ilginç bir çağrıda bulunmuş:
-"Kendini geri zekalı hisseden varsa ayağa kalksın..."
Sınıfta çıt yok. Nihayet biri kalkmış:
-"Siz kendinizi geri zekalı mı hissediyorsun?"
-"Hayır", demiş çocuk,
-"Ama sizin tek başına ayakta kalmanıza gönlüm razı olmadı da..."
Başlık: bi kaç fıkrada benden
Gönderen: M. Aslan - 29 Kasım 2005, 22:36:49
zuhahaahaa eline sağlık 1. en güzeliydi
Başlık: bi kaç fıkrada benden
Gönderen: vipercann - 29 Kasım 2005, 23:00:31
abi hepsi süpermiş ya...
Başlık: bi kaç fıkrada benden
Gönderen: M. Aslan - 29 Kasım 2005, 23:07:48
tamam yaa hepsi..(ne zaman birini seçsem alttaki hemen hepsi dio :roll: )
Başlık: bi kaç fıkrada benden
Gönderen: Tunc_Ay - 29 Kasım 2005, 23:09:52
ellerine sağlık   :!:
Başlık: bi kaç fıkrada benden
Gönderen: vipercann - 30 Kasım 2005, 00:04:26
Alıntı yapılan: maslan
tamam yaa hepsi..(ne zaman birini seçsem alttaki hemen hepsi dio :roll: )
puahuhuahçç ne alaksı var la: ) sana gıcıklık mı yapacaz.. tamam 1 en güsel olsun :P
Başlık: bi kaç fıkrada benden
Gönderen: Torque - 01 Aralık 2005, 00:08:19
hepsi çok güzelmiş yaa :D  :D
Başlık: bi kaç fıkrada benden
Gönderen: Šafak - 01 Aralık 2005, 00:41:38
Fedakar denk geldikçe devam et ;)
Başlık: bi kaç fıkrada benden
Gönderen: aNTRoPiN GTi - 01 Aralık 2005, 04:18:56
fedakar kardesım harıkasın hepsıde cok guzel ama 1. daha bi ilginç ewlh kardes :wink:  :wink: