HUNOMOST · Hacettepe Üniversitesi Otomobil ve Motor Sporları Topluluğu
Sohbet => Komik => Konuyu başlatan: Šafak - 01 Aralık 2005, 00:46:12
-
(http://sniffpetrol.com/AdFocusST.jpg)
*Çok ince ve güzel bi espri :)
Kaynak: SniffPetrol (http://sniffpetrol.com/)
-
Hehe süpermiş :P
-
ben anlamadım walla :shock: :D
-
Hani Focus'un reklamlarında ipna kılıklı bi modacı vardıya... O işte :)
-
hmm anladım ama pek komik gelmedi.neyse yinede ellerine sağlık şafakcım kardeşim..