HUNOMOST · Hacettepe Üniversitesi Otomobil ve Motor Sporları Topluluğu

Sohbet => Komik => Konuyu başlatan: Torque - 01 Aralık 2005, 18:27:12

Başlık: İyilik meleği
Gönderen: Torque - 01 Aralık 2005, 18:27:12
Adamın işi varmış, Ankara'ya gidiyormuş,

Tam uçağa binerken kulağında bir ses :

Binme, bu uçak düşecek!

Dönmüş bakmış kimse yok.

Ama içine de bir kurt düşmüş,binmemiş.



Ikinci uçağı beklerken kara haber ulaşmış.

Uçak düştü kurtulan olmadı



Koşmuş Haydarpaşa'ya, bilet almış.

Tam trene binecek, aynı ses kulağında

Binme bu trene, raydan çıkacak!

Dönmüş bakmış yine kimse yok.

Trene binmemiş, gelmiş eve.

Sabah gazeteyi açınca tüyleri ürpermiş:

Tren Eskişehir'de raydan çıktı.

Şu kadar ölü, şu kadar yaralı.



Allahına şükretmiş.

Koşup otobüse bilet almış.

Tam binerken yine o ses:

Binme, bu otobüsün -freni patlayacak!

Dönmüş yine kimse yok.

Dayanamamış, bağırmış :

Sen kimsin yahu?

Ben senin iyilik meleğinim.



Adam iyice kızmış :

Ulan evlenirken neredeydin?







Anafikir : İyilik melekleri büyük kazalara karışmıyor.
Başlık: İyilik meleği
Gönderen: M. Aslan - 01 Aralık 2005, 21:06:19
puhahahaa çok güzel eline sağlık
Başlık: İyilik meleği
Gönderen: basarsoy - 01 Aralık 2005, 21:13:56
diğerleri kadar beğenmedim onurum, formdan düşme sakın ha!  :)
Başlık: İyilik meleği
Gönderen: vipercann - 15 Aralık 2005, 10:52:40
ben beğendim.. onur yannız otomobillerle falnda ilgili yazılar bekliyoz senden... :)
Başlık: İyilik meleği
Gönderen: Torque - 15 Aralık 2005, 17:24:19
tmm kardeş elimden gelenin en iisni yapmaya çalışıyorum.. :D