HUNOMOST · Hacettepe Üniversitesi Otomobil ve Motor Sporları Topluluğu
Sohbet => Komik => Konuyu başlatan: Torque - 01 Aralık 2005, 18:28:34
-
Temel ve Dursun bir filme gitmişler. Filmin heyecanlı anlarından
birinde, adamın biri, bir atın üzerinde uçuruma doğru gidiyormuş. Dursun
Temel'e dönmüş ve -"Pence uçirumdan aşaği düşecekler" demiş. Temel de
-"Düşmeyecekler" demiş ve iddiaya girmişler. Sonuçta atlı uçuruma düşmüş ve
Dursun iddiayı kazanmış ve Temel'e dönmüş:
-"Temel ben hile yaptum, bu filmu daha önce seyretmiş idum..."
-"Ula Dursun, pende seyrettum da adamin ayni hatayi bir daha yapacağunu
zannetmiydum!"
*************************************************************************
Temel ve Dursun bir aksam otobanda iki sarisini arabalarina alirlar ve
sessiz, kuytu bir yere gitmek için basarlar gaza... Yarım saat sonra
gidecekleri yere yaklastiklarinda sarisinlardan biri der ki :
- Simdiden soyleyelim, biz donme yiz.
Temel kendinden emin,cevap verir :
- Valla bu kadar yol geldikten sonra biz de donmeyiz....!!
-
İkinci çok güzel.
-
harika
-
bu "temel"ler süper ya :D :D
-
ikinci müthiş