HUNOMOST · Hacettepe Üniversitesi Otomobil ve Motor Sporları Topluluğu

Sohbet => Komik => Konuyu başlatan: Torque - 01 Aralık 2005, 18:28:34

Başlık: 2 güzel temel fıkrası
Gönderen: Torque - 01 Aralık 2005, 18:28:34
Temel ve Dursun bir filme gitmişler. Filmin heyecanlı anlarından
birinde, adamın biri, bir atın üzerinde uçuruma doğru gidiyormuş. Dursun
Temel'e dönmüş ve -"Pence uçirumdan aşaği düşecekler" demiş. Temel de
-"Düşmeyecekler" demiş ve iddiaya girmişler. Sonuçta atlı uçuruma düşmüş ve
Dursun iddiayı kazanmış ve Temel'e dönmüş:

-"Temel ben hile yaptum, bu filmu daha önce seyretmiş idum..."

-"Ula Dursun, pende seyrettum da adamin ayni hatayi bir daha yapacağunu
zannetmiydum!"
*************************************************************************
Temel ve Dursun bir aksam otobanda iki sarisini arabalarina alirlar ve
sessiz, kuytu bir yere gitmek için basarlar gaza... Yarım saat sonra
gidecekleri yere yaklastiklarinda sarisinlardan biri der ki :

- Simdiden soyleyelim, biz donme yiz.

Temel kendinden emin,cevap verir :

- Valla bu kadar yol geldikten sonra biz de donmeyiz....!!
Başlık: 2 güzel temel fıkrası
Gönderen: Šafak - 01 Aralık 2005, 18:30:44
İkinci çok güzel.
Başlık: 2 güzel temel fıkrası
Gönderen: Fedakar - 01 Aralık 2005, 19:07:19
harika
Başlık: 2 güzel temel fıkrası
Gönderen: basarsoy - 01 Aralık 2005, 20:47:35
bu "temel"ler süper ya  :D   :D
Başlık: 2 güzel temel fıkrası
Gönderen: M. Aslan - 01 Aralık 2005, 21:29:13
ikinci müthiş