HUNOMOST · Hacettepe Üniversitesi Otomobil ve Motor Sporları Topluluğu
Sohbet => Komik => Konuyu başlatan: Torque - 01 Aralık 2005, 18:32:35
-
>>Kalp ameliyatı oldum. 4 ay rapor aldim ve bu 4 ayin >>sonunda rapor paramı almak icin Fatih SSK'ya gittim.>>Klasik bir sekilde eksik evraklari parti parti >>soyledikleri icin 3 gun ugrastim ve buyuk gun geldi.>>Param hesaplaniyor. Bankodayım, sorular geldi.-Hastanede yattın mi?>>-Herhalde abi, dedim, henuz evlerde kalp ameliyatı yapamiyorlarmiş. Hic yorum yapmadi ve 2. soruya gecti.>>- Ciktin mı peki? Ve ben dumur...>>- Hayir,hala aksamlari isten sonra yatmaya hastaneye gidiyorum.Ve kafami duvarlara vurduracak soru geldi. Espri bile anlamaktan aciz bu adam sordu:>>-Istanbul'da kimsen yok mu yav. Niye hastanede >>kaliyorsun ki hala?
>>Gecen gun aksam vakti dolmusta gidiyorum,arkadan >>teyzenin biri bagirdi:
>>-"Evladım su sari kamyonetin yaninda >>indiriver."Dolmus >>soforu dumur olmus bir vaziyette:
>>- Iyi de teyze, o kamyonet hareket halinde,nerde >>duracagini nerden bileyim...
>>Simdi arkadasimla Taksim'de takiliyoruz. Bi adam >>aglayan cocugunu susturmaya calisiyor. Yaninda da bi >>polis var; sonra adam cocuga dedi ki:
>>-"Sus yoksa seni polise veririm." Yandaki polis de bi >>dellendi:
>>-"Lan gerizekali, biz adam mi >>yiyoruz da bize veriyon >>cocugu?
>>Bir gun Izmir' de belediye otobusunde gidiyoruz >>arkadaslarla. Bizim arkadas bos yer buldu ve oturdu.>>Sonraki
durakta da eli bastonlu yasli bi amca geldi.>>Arkadas da killigina adama yer vermedi. Adam o >>arkadasin oturdugu
koltugun yanina geldi ve ayakta >>arkadasin yer vermesini bekliyor. Fakat arkadas yerini >>vermedi. Neyse adamcagiza da yazik, bastonu otobus >>hareket ettikce bi o tarafa bi bu tarafa kayiyo.>>Arkadas dayanamadi ve yasli amcaya:
>>-'Amca bastonun ucuna lastik takarsan kaymaz'dedi.>>Adam soyle bakti,sonra;>>-'O lastigi zamaninda baban taksaydi simdi sen >>olmazdin, ben de orda oturuyo olurdum' deyince butun >>otobus koptu. Arkadas o gun bu gundur belediye
>>otobusune binmez.
>>Bi gun arkadasla dolmus bekliyoruz. Ust gecit var ama >>kendi halinde bir kadincagiz yayaya kirmizi >>yanarken
>>caddeden gecmeye calisiyo. Ust gecitin altinda >>beklemekte olan polis otosundan soyle bir anons >>yapiliyo:>>
>>- Hanim nireeee, hanim nireee? Teyzeden cevap:>>- Eltimgileee, beyimin haberi var. Sana ne kiii.
-
otobüsteki amca zamanının, sağlam laf kondurucularındanmış, anlaşılan ilerleyen yaşına rağmen kendini tutamamış, helal ossun ellerinden öperim :wink: :D