HUNOMOST · Hacettepe Üniversitesi Otomobil ve Motor Sporları Topluluğu

Sohbet => Komik => Konuyu başlatan: Torque - 15 Aralık 2005, 02:18:21

Başlık: azıcık xxxli temel fıkrası :)
Gönderen: Torque - 15 Aralık 2005, 02:18:21
KÖPEGİ VUR !

 

Canlı maymun yakalama konusunda dünya çapında ün yapmış olan Temel'i, Amerika'da katıldığı bir av partisinde, bütün avcılar, "Bu adam bu isi nasıl yapıyor acaba" diye dikkatle izliyorlardı. Temel tek kırma kötü bir tüfek ve uyuz köpeği ile ağaçların arasından ilerlerken, arkasında yaklaşık otuz kadar avcı, otomatik tüfekleri ve son derece mükemmel yetiştirilmiş köpekleri ile takip ediyorlardı. Bir ara içlerinden biri, "Ağaçta maymun var, ağaçta maymun var" diye bağırmaya başlayınca, Temel tüfeğini yere bırakıp ağacı sallamaya başladı. Sarsıntıya dayanamayan maymun biraz sonra yere düştü. Temel'in köpeği maymunun düştüğünü görünce, yıldırım hızıyla koşup, maymunun toparlanmasına fırsat vermeden üzerine çıkıp, hayvana tecavüz etti. Tabiî ki bu durumda halsiz kalan maymunu Temel yerden kaldırıp bir çuvalın içine koydu.
Amerikalı avcılar gördüklerine inanamamışlar, hayretler içinde kalmışlardı. Bu şekilde birkaç maymun daha yakalamıştı. Daha sonraları gördükleri bir maymun Temel ne yaparsa yapsın aşağı düşmemişti. Bunun üzerine ağacı yukarı çıkıp oradan sallamayı düşünen Temel,
- İçinizde en iyi nisancı hanginiz? Diye sordu. Diğer avcıların gösterdiği en iyi nisancıya Temel,
- Pana bak uşağum, ben ağaca çıkayrum, dali yukardan sallayacagum. Eğer maymun aşağı düşerse hiçbir mesele yok. Ama bir tersluk olurda ben aşağı düşersem, hiç beklemeden köpeği fur!
Başlık: azıcık xxxli temel fıkrası :)
Gönderen: vipercann - 15 Aralık 2005, 10:36:24
oolum koptum ya süper fıkra... deli misin beeee
Başlık: azıcık xxxli temel fıkrası :)
Gönderen: Šafak - 15 Aralık 2005, 14:40:40
bu da pek güzelmiş :D
Başlık: azıcık xxxli temel fıkrası :)
Gönderen: duygu - 15 Aralık 2005, 15:06:25
:D süpermiş
Başlık: azıcık xxxli temel fıkrası :)
Gönderen: oslemm - 15 Aralık 2005, 19:21:56
çok iyi  :D  :D
Başlık: azıcık xxxli temel fıkrası :)
Gönderen: aLPeR - 15 Aralık 2005, 23:38:09
Onurum var ya ortadan ikiye bölündüm yaaa
Süpersin daha ne diem....
Başlık: azıcık xxxli temel fıkrası :)
Gönderen: M. Aslan - 17 Aralık 2005, 14:40:25
Bugün okuduğum en güzel fıkra buydu :D
Başlık: azıcık xxxli temel fıkrası :)
Gönderen: zeynep - 17 Aralık 2005, 17:21:43
offf harika yaa :D  :D  :D