HUNOMOST · Hacettepe Üniversitesi Otomobil ve Motor Sporları Topluluğu

Sohbet => Komik => Konuyu başlatan: Torque - 17 Aralık 2005, 03:51:34

Başlık: fıkra
Gönderen: Torque - 17 Aralık 2005, 03:51:34
Heey dostum iyi haberlerini aldim, evlenmissin!!
evet bu 4. oldu
onceki ücüne ne oldu peki?
ücü de öldü..
yapma ya.. cok uzuldum.. nasil oldu peki?
ilk karim yedigi mantarlardan zehirlenerek öldü
bu korkunc bisey.. peki ya ikincisi?o da mantar zehirlenmesinden öldü.
tanrim ne kaderin varmis senin... ya
ücüncüsü?
yoksa o da mi...
hayir hayir.. o boynu kirilarak öldü
anliyorum.. kazaydi yani..
hayir... mantarlari yemedi....
Başlık: fıkra
Gönderen: vipercann - 17 Aralık 2005, 12:01:17
güselmiş ya... :)
Başlık: fıkra
Gönderen: M. Aslan - 17 Aralık 2005, 14:35:57
buda iiydi :D