HUNOMOST · Hacettepe Üniversitesi Otomobil ve Motor Sporları Topluluğu
Sohbet => Komik => Konuyu başlatan: Torque - 17 Aralık 2005, 03:53:07
-
İki eşcinsel sohbet etmektedirler. Biri:
- Güreş sporuna bayılıyorum. Güreşçiler iri yarı oluyor. Hele iki puan
aldıkları zaman bedensel temas müthiş oluyor. Seyretmeye bayılıyorum.
Diğeri:
- Ben futbolu tercih ederim. Örneğin futbol oynuyorsun, top senin
ayağında. Bütün rakipleri çalımla geçiyorsun ve kaleciyle karşı
karşıyasın. Şutunu çekiyorsun ve topu auta atıyorsun.
Bütün stadyun ayağa kalkmış bağırıyor
ve tempo tutuyor:
- İbne, ibne, ibne...
-
puhahaha buda çoq güzeldi
-
aman de LEYLEK HAKAN okumasın, o da deynek ya ordan bağlantı kurdum yanlış anlaşılmasın :D (çok ŞÜKÜR fazla oynamıyo artık)