HUNOMOST · Hacettepe Üniversitesi Otomobil ve Motor Sporları Topluluğu

Sohbet => Komik => Konuyu başlatan: Torque - 17 Aralık 2005, 03:53:07

Başlık: eşcinsel fıkrası
Gönderen: Torque - 17 Aralık 2005, 03:53:07
İki eşcinsel sohbet etmektedirler. Biri:
- Güreş sporuna bayılıyorum. Güreşçiler iri yarı oluyor. Hele iki puan
aldıkları zaman bedensel temas müthiş oluyor. Seyretmeye bayılıyorum.
Diğeri:
- Ben futbolu tercih ederim. Örneğin futbol oynuyorsun, top senin
ayağında. Bütün rakipleri çalımla geçiyorsun ve kaleciyle karşı
karşıyasın. Şutunu çekiyorsun ve topu auta atıyorsun.
Bütün stadyun ayağa kalkmış bağırıyor
ve tempo tutuyor:
- İbne, ibne, ibne...
Başlık: eşcinsel fıkrası
Gönderen: M. Aslan - 17 Aralık 2005, 14:34:57
puhahaha buda çoq güzeldi
Başlık: eşcinsel fıkrası
Gönderen: basarsoy - 17 Aralık 2005, 15:58:35
aman de LEYLEK HAKAN okumasın, o da deynek ya ordan bağlantı kurdum yanlış anlaşılmasın  :D  (çok ŞÜKÜR fazla oynamıyo artık)