HUNOMOST · Hacettepe Üniversitesi Otomobil ve Motor Sporları Topluluğu

Sohbet => Komik => Konuyu başlatan: Torque - 17 Aralık 2005, 22:10:29

Başlık: Performansımı nasıl değerlendiriyosunuz?
Gönderen: Torque - 17 Aralık 2005, 22:10:29
ARkadaşlar komik kısmındaki fıkralarımı yazılarımı beğeniyomusunuz?sizden bi performans değerlendirmesi rica edicem.bu sonuca göre yazılarımı modifiye etcem.
Başlık: Performansımı nasıl değerlendiriyosunuz?
Gönderen: M. Aslan - 18 Aralık 2005, 02:03:01
genelde iyi olmakla beraber bazıları güzel çıkmayabilior ama o azınlığın haricindekiler gerçekten harika.
Başlık: Performansımı nasıl değerlendiriyosunuz?
Gönderen: basarsoy - 18 Aralık 2005, 14:07:23
seni "iyi" kesmez, "çok iyi" olman lazım, benim bildiğim onur bunu bilir bunu yapar  :)
Başlık: Performansımı nasıl değerlendiriyosunuz?
Gönderen: Torque - 18 Aralık 2005, 15:23:06
Alıntı yapılan: basarsoy
seni "iyi" kesmez, "çok iyi" olman lazım, benim bildiğim onur bunu bilir bunu yapar  :)
ii gaz veriyon başarım ama yemezler.iyi sonucu bana yeter.. :D
Başlık: Performansımı nasıl değerlendiriyosunuz?
Gönderen: rocknugur - 18 Aralık 2005, 15:38:55
bencede iyi denebilecek kadar iyi
Başlık: Performansımı nasıl değerlendiriyosunuz?
Gönderen: basarsoy - 18 Aralık 2005, 17:23:35
Alıntı yapılan: Torque
seni "iyi" kesmez, "çok iyi" olman lazım, benim bildiğim onur bunu bilir bunu yapar  :)
ii gaz veriyon başarım ama yemezler.iyi sonucu bana yeter.. :D

yetmeeezz, daha da daha da....  :D   :D