HUNOMOST · Hacettepe Üniversitesi Otomobil ve Motor Sporları Topluluğu
Sohbet => Komik => Konuyu başlatan: Torque - 21 Aralık 2005, 02:44:37
-
O SOLO MIO...
> >
> >Venedik'te gondolculuk yaparak gecimini saglamaya
>çalisan Alberto, birgün
> >"O solo mio, o solo mio" diye keyifle sarki
>söyleyip, kürek gekerken
> >yanina iki tane bilim adami gelir. Adamlardan
>biri:
> >
> >"Bay Alberto, sizin yalniz yasayan ve geçim
>sıkıntısı çeken birisi
> >oldugunuzu tespit ettik. Eger kabul ederseniz
>bilimsel bir deney için
> >onbin dolar karsiliginda beyninizin yarisini almak
>istiyoruz" der.
> >
> >Teklifi biraz düşünen Alberto paranin cazibesine
>dayanamayip kabul eder.
> >Ertesi gün ameliyatla beynin yarisi alinir.
>Iyilestikten sonra isine
> >baslayan Alberto'yu bilim adamlari izlemeye
>baslarlar . Adamin
> >hareketlerinde hiçbir degisiklik yoktur . Fakat kürek çekerken
söyledigi
> >
> >"O solo mio" sarkisini "O solo , O solo" diye
>söylemektedir >
> >Aradan birkaç hafta geçtikten sonra, adamlar
>Albertonun yanina yeni bir
> >teklif ile gelirler. "Beyninin kalan kimsinin
>yarisini da alalim, sana
> >yirmi bin dolar verelim ."
> >
> >Beynin yarisinin alinmasindan bir zarar
>görmedigini düşünen Alberto
> >bunuda kabul eder. Kalan beynin yarisi da alinir
>ve Alberto ise baslar
> >
> > ..
> >
> >Yine haraketlerinde hiçbir degisiklik yoktur.
>Sadece söyledigi sarki "O
> >so , O so" diye biraz daha kisalmistir. Bir zaman
>sonra ayni bilim
> >adamlari beynin hepsini almak karsiliginda elli bin dolar teklif
ederler
> >. Alberto bunu da kabul eder . Beynin hepsi alinir
>ve Alberto ise baslar
> >..
> >
> >Svyledigi sarki Venedik sokaklarinda yankilanir
> >
> >" Maaaziiinndeee bir taaarih yataaaarrr, yaaaşaaa
>fenerbahhceeee..."
-
süpermiş onur.. valla bravo...
-
bu ne yaa :shock: