HUNOMOST · Hacettepe Üniversitesi Otomobil ve Motor Sporları Topluluğu

Sohbet => Komik => Konuyu başlatan: Torque - 21 Aralık 2005, 02:44:37

Başlık: ya deli bişey bunu mutlaka okuyun.özelliklede fenerliler...
Gönderen: Torque - 21 Aralık 2005, 02:44:37
O SOLO MIO...
> >
> >Venedik'te gondolculuk yaparak  gecimini saglamaya
>çalisan Alberto, birgün
> >"O solo mio, o solo mio" diye  keyifle sarki
>söyleyip, kürek gekerken
> >yanina iki tane bilim adami gelir.  Adamlardan
>biri:
> >
> >"Bay Alberto, sizin yalniz  yasayan ve geçim
>sıkıntısı çeken birisi
> >oldugunuzu tespit ettik. Eger kabul  ederseniz
>bilimsel bir deney için
> >onbin dolar karsiliginda beyninizin yarisini  almak
>istiyoruz" der.
> >
> >Teklifi biraz düşünen Alberto  paranin cazibesine
>dayanamayip kabul eder.
> >Ertesi gün ameliyatla beynin  yarisi alinir.
>Iyilestikten sonra isine
> >baslayan Alberto'yu bilim adamlari  izlemeye
>baslarlar . Adamin
> >hareketlerinde hiçbir degisiklik yoktur . Fakat kürek çekerken
söyledigi
> >
> >"O solo mio" sarkisini "O solo , O  solo" diye
>söylemektedir >
> >Aradan birkaç hafta geçtikten sonra,  adamlar
>Albertonun yanina yeni bir
> >teklif ile gelirler. "Beyninin kalan  kimsinin
>yarisini da alalim, sana
> >yirmi bin dolar verelim ."
> >
> >Beynin yarisinin alinmasindan bir  zarar
>görmedigini düşünen Alberto
> >bunuda kabul eder. Kalan beynin yarisi da  alinir
>ve Alberto ise baslar
> >
> >  ..
> >
> >Yine haraketlerinde hiçbir  degisiklik yoktur.
>Sadece söyledigi sarki "O
> >so , O so" diye biraz daha  kisalmistir. Bir zaman
>sonra ayni bilim
> >adamlari beynin hepsini almak  karsiliginda elli bin dolar teklif
ederler
> >. Alberto bunu da kabul eder .  Beynin hepsi alinir
>ve Alberto ise baslar
> >..
> >
> >Svyledigi sarki Venedik sokaklarinda  yankilanir
> >
> >" Maaaziiinndeee bir taaarih  yataaaarrr, yaaaşaaa
>fenerbahhceeee..."
Başlık: ya deli bişey bunu mutlaka okuyun.özelliklede fenerliler...
Gönderen: vipercann - 21 Aralık 2005, 11:28:45
süpermiş onur.. valla bravo...
Başlık: ya deli bişey bunu mutlaka okuyun.özelliklede fenerliler...
Gönderen: M. Aslan - 21 Aralık 2005, 19:11:29
bu ne yaa :shock: