HUNOMOST · Hacettepe Üniversitesi Otomobil ve Motor Sporları Topluluğu
Sohbet => Komik => Konuyu başlatan: zeynep - 25 Aralık 2005, 18:21:14
-
-Dolmuşlardaki fiyat tarifesinde "en kısa mesafe" neden indi-bindi olarak tabir edilir?Önce inilip sonra mı binilir? Bir terslik yok mudur?
-Bir bilgisayar programını kurarken neden "kabul ediorum" ya da "kabul etmiyorum" seçenekleri vardır? O kadar parayı bayılıp bir bilgisayar programı satın aldıktan sonra "kabul etmiyorum" seçeneğini işaretleyen bir takım saf kişiler mevcut mudur?
-Neden basketbolda "paylaşılamayan top" die bir terim vardır? Normalde basketçiler topu paylaşır mı? Kapanın elinde kalmaz mı?
-Neden ilanlarda "doktordan temiz araba" die yazılır? Hipokrat yemininde "arabamı temiz kullanacağım" şeklinde bir madde mi vardır?
-Neden mavi bir sebze veya meyve yoktur?
-Neden her yerde bir "Dostlar Kıraathanesi" vardır?
-Neden Türk filmlerinde üniversitede okuyan genci canlandıran karakterlerin tümü T cetveli taşır?
-Neden hemen hemen tüm spor haberlerini pencere markaları sunar?Sporla pencere arasındaki bağlantı nedir?
-
sorularını yanıtlayan bir makale yazacağım en yakın zmanda ilginç noktalara değinmişin 8)
-
yaa bende var bole bindene "?neden?"!
cok sorgulamamak lazım dior insan kendine soraları..
"ii de neden?" en sevdigim laflardandır.. :wink: