HUNOMOST · Hacettepe Üniversitesi Otomobil ve Motor Sporları Topluluğu

Sohbet => Komik => Konuyu başlatan: zeynep - 25 Aralık 2005, 18:21:14

Başlık: neden?
Gönderen: zeynep - 25 Aralık 2005, 18:21:14
-Dolmuşlardaki fiyat tarifesinde "en kısa mesafe" neden indi-bindi olarak tabir edilir?Önce inilip sonra mı binilir? Bir terslik yok mudur?

-Bir bilgisayar programını kurarken neden "kabul ediorum" ya da "kabul etmiyorum" seçenekleri vardır? O kadar parayı bayılıp bir bilgisayar programı satın aldıktan sonra "kabul etmiyorum" seçeneğini işaretleyen bir takım saf kişiler mevcut mudur?

-Neden basketbolda "paylaşılamayan top" die bir terim vardır? Normalde basketçiler topu paylaşır mı? Kapanın elinde kalmaz mı?

-Neden ilanlarda "doktordan temiz araba" die yazılır? Hipokrat yemininde "arabamı temiz kullanacağım" şeklinde bir madde mi vardır?

-Neden mavi bir sebze veya meyve yoktur?

-Neden her yerde bir "Dostlar Kıraathanesi" vardır?

-Neden Türk filmlerinde üniversitede okuyan genci canlandıran karakterlerin tümü T cetveli taşır?

-Neden hemen hemen tüm spor haberlerini pencere markaları sunar?Sporla pencere arasındaki bağlantı nedir?
Başlık: neden?
Gönderen: _VoLkAn_ - 25 Aralık 2005, 18:33:13
sorularını yanıtlayan bir makale yazacağım  en yakın zmanda ilginç noktalara değinmişin 8)
Başlık: neden?
Gönderen: capon murat - 25 Aralık 2005, 19:07:11
yaa bende var bole bindene "?neden?"!
cok sorgulamamak lazım dior insan kendine soraları..

"ii de neden?" en sevdigim laflardandır..  :wink: