Dell'in başkanının Yale Üniversitesi'nin mezuniyet töreninde yaptığı söylenen bi konuşma var o da böyle diyor :lol: Üniversiteyi bırakın diyor :)
Amcam biras geç kalmış herhalde :lol: :lol:
Yazıyı isteyene gönderiyim zaten mezunlara şöyle diyor hiç biriniz Yale'den mezun oldum diye sevinmeyin. Çünkü dünyanın en zengin 10 insanı arasına giremeyeceksiniz! Bill Gates'i kendini vs örnek veriyor ve diyorki. Bunlardan fazla okumuş olmanıza rağmen bu üniversiteden terk insanın elinden alacaksınız maaş çekinizi ve fazla okumanız arağmen ondan az kazanıyor olucaksınız. Sonrada küçük sınıftakilere sesleniyor. Bir an önce bırakın diye.