HUNOMOST · Hacettepe Üniversitesi Otomobil ve Motor Sporları Topluluğu
Sohbet => Komik => Konuyu başlatan: Fedakar - 24 Ekim 2005, 21:16:04
-
:arrow: :idea: Sana koysunlar!
Fahrettin Kerim Gökay, İstanbul Belediye Başkanlığı zamanında fırınları geziyormuş. Kendisine, ağzı oldukça bozuk bir fırıncı pasta ikram etmiş. Fahrettin Bey, şöyle bir tadına bakmış ve sormuş:
"Hımmm!... Çok güzelmiş, ne kattın buna?"
Fırıncı gülümseyerek yanıtlamış:
"Sana koydum efendim!" :lol: :lol:
Fahrettin Bey, bu söz üzerine pastadan bir lokma daha almış ve devam etmiş:
"Ben de bütün fırıncılara söyleyeyim de, hepsi Sana koysunlar!..."
:lol: :twisted: :lol:
-
buda iyiymiş...
-
hakkaten ııyms.. :wink:
-
olm yarıldım laa
gercekse sevdim ben bu adamı.. tekrar beledie baskanı olsun.. pratik zekalı
biri anca kurtarır ist. u bu halinden..
-
nekadar doru bende bilmiorm ama güzel olduguna tamamen katılıorm :wink:
-
çok hoşmuş helal.
ellerine sağlık.
-
iimiş
-
:D :D
-
niahahahhuahahahaa :D :D