HUNOMOST · Hacettepe Üniversitesi Otomobil ve Motor Sporları Topluluğu

Sohbet => Komik => Konuyu başlatan: Fedakar - 24 Ekim 2005, 21:16:04

Başlık: hAZIR CEWAP
Gönderen: Fedakar - 24 Ekim 2005, 21:16:04
:arrow:  :idea: Sana koysunlar!
Fahrettin Kerim Gökay, İstanbul Belediye Başkanlığı zamanında fırınları geziyormuş. Kendisine, ağzı oldukça bozuk bir fırıncı pasta ikram etmiş. Fahrettin Bey, şöyle bir tadına bakmış ve sormuş:
"Hımmm!... Çok güzelmiş, ne kattın buna?"
Fırıncı gülümseyerek yanıtlamış:
"Sana koydum efendim!" :lol:  :lol:
Fahrettin Bey, bu söz üzerine pastadan bir lokma daha almış ve devam etmiş:
"Ben de bütün fırıncılara söyleyeyim de, hepsi Sana koysunlar!..."
 :lol:  :twisted:  :lol:
Başlık: hAZIR CEWAP
Gönderen: vipercann - 24 Ekim 2005, 21:28:14
buda iyiymiş...
Başlık: hAZIR CEWAP
Gönderen: cadisinem - 25 Ekim 2005, 22:57:18
hakkaten ııyms..  :wink:
Başlık: hAZIR CEWAP
Gönderen: capon murat - 26 Ekim 2005, 00:00:03
olm yarıldım laa
gercekse sevdim ben bu adamı.. tekrar beledie baskanı olsun.. pratik zekalı
biri anca kurtarır ist. u bu halinden..
Başlık: hAZIR CEWAP
Gönderen: Fedakar - 26 Ekim 2005, 00:01:02
nekadar doru bende bilmiorm ama güzel olduguna tamamen katılıorm :wink:
Başlık: hAZIR CEWAP
Gönderen: Torque - 26 Ekim 2005, 01:41:25
çok hoşmuş helal.
ellerine sağlık.
Başlık: hAZIR CEWAP
Gönderen: RaceDoctor - 04 Kasım 2005, 21:28:24
iimiş
Başlık: hAZIR CEWAP
Gönderen: ozzy - 04 Kasım 2005, 23:58:33
:D  :D
Başlık: hAZIR CEWAP
Gönderen: TekTunc - 05 Kasım 2005, 05:25:50
niahahahhuahahahaa  :D  :D