HUNOMOST · Hacettepe Üniversitesi Otomobil ve Motor Sporları Topluluğu

Sohbet => Komik => Konuyu başlatan: TekTunc - 27 Ekim 2005, 00:28:44

Başlık: en bomba forward mail!!! kahkaha garantisi benden..
Gönderen: TekTunc - 27 Ekim 2005, 00:28:44
Bu Maili 100 Kişiye Göndermezen Bitin Olum :))
>Evet inanılmaz ama GERÇEK !
>
>Klavyemizdeki "W" ,"H" , "K" ve "Ğ" tuşları paralı oluyor !
>
>Eğer şimdi ayağa kalkıp ,
>sağa bakıp oturduktan sonra ekrana 40 kez üfleyip
>bu maili de 26 kişiye göndermezseniz
>
>Klavyenizdeki "Scroll Lock" ışığı sönecek ve bundan sonra adı geçen
>harflere her basışınızda ücret ödeyeceksiniz !
>
>KLAVYENİZDEKİ TUŞLARIN PARALI OLMAMASINI İSTİYORSANIZ
>BU MAİLİ HEMEN 266 KİŞİYE GÖNDERİN !
>
>GÖNDERDİĞİNİZ ANDA CAPS LOCK IŞIĞI 2 KEZ YANIP SÖNECEK VE
>TÜM DÜNYA MUTLU OLACAK !
>
>Ayrıca !!!
>
>Bugün uyandığımda camdan bakıp güneşi süzdüğüm anda
>bir sıcaklık hissettim içimde...
>
>Ve sevdiğim herkese bu maili atmak istedim !
>
>Sen de gel sevdiklerine,
>sevmediklerine,
>tanıdık ve tanımadıklarına bu maili at
>insanlığa bir faydan DOKUNSUN !
>
>
>Eğer bu maili 2 kişiye gönderirsen mutlu olacaksın
>6 kişiye gönderirsen bugun içersinde minibüsçü iki kez para üstü
verecek.
>15 kişiye yollarsan şans seninle olacak ve yağmurlu havalarda üstüne
çamur
>sıçramayacak !
>20 kişiye gönderirsen Dolar düşecek
>150 kişiye yollarsan borsadaki kağıtların yükselecek
>10.000 kişiye yollarsan Türk Telekom İhalesi sana kalacak
>100.000 kişiye atarsan da büyük ihtimalle hotmail paralı olacak !
>
>200.000 kişiye gönderirsen istemihan talay başbakan olup bizi avrupa
>birliğine sokacak !
>
>300.000 kişiye göndermeyi başarabilirsen spamdan tutuklanacak
>ama HÜKÜM GİYMEYECEKSİN
>
>Aynı anda 500.000 kişiye göndermeyi başarabilirsen zindannet senin
olacak,
>yattığın yerden ayda 500.000$ reklam gelirine sahip olacaksın
>
>Eğer bu maili silersen Türkiye Avrupa Birliğine Giremeyecek
>
>Allah belanı verecek alem sana gülecek, tavlada sürekli 2-1 atacaksın
!
>
>Güneş doğudan batacak.
>
>
>Bu maili TAM TAMINA 999.999 küsür kişiye hemen göndermezsen
>MSN PARALI OLACAK !
>
>
>MİKROSOFT Türk kızlarından sabun yapacak, RUS KIZLARI bu sabunla
yıkanacak
>!
>
>BU MAİLİ HERKESE GÖNDERİRSEN MSN SİMGESİ MOSMOR OLACAK !
>
Başlık: en bomba forward mail!!! kahkaha garantisi benden..
Gönderen: Aslı - 27 Ekim 2005, 07:49:19
Off yaa süper  :D  :D  :D  :D Bu tür gelen maillerden bıkmış biri olarak  gönderen herkese bunu yollayacağım valla  :) Okuyunca aklıma MSN maili  geldi de neydi o öyle yaa bir ara  temmuzda bitiyordu sonra ağustos, eylül...  :)
Başlık: en bomba forward mail!!! kahkaha garantisi benden..
Gönderen: M. Aslan - 27 Ekim 2005, 17:27:24
walla süper :D  bende ortalama hergün gelen bu kadar kişiye göndermessen şu paralı olcak maillerinden bıkmış biri olarak bunu herkese gönderiorm.. :lol:
Başlık: en bomba forward mail!!! kahkaha garantisi benden..
Gönderen: Šafak - 27 Ekim 2005, 21:01:54
En kötüsüde dolanan bi mail vardı. Bir kanser hastası için çok acil B - kan gerekiyormuş ki hakkaten 200 kişide bi bulunan bir kan grubu. Telefonu iki üç gün aralıklarla aradım. Sonra öğrendimki ayrıldığı eski sevgilisi için böyle bi şey yapmış maili yayan kişi! Artık kaynağına bakıyorum ve icabında okumadan siliyorum.
Başlık: en bomba forward mail!!! kahkaha garantisi benden..
Gönderen: Torque - 27 Ekim 2005, 23:21:43
şafak harbi kral çocuksun sen yaa... :D  :D
bu arada mail çok güzelmiş.ellerine sağlık..
Başlık: en bomba forward mail!!! kahkaha garantisi benden..
Gönderen: cadisinem - 28 Ekim 2005, 00:31:43
okumstm ama ellrıne saglık  :oops:
Başlık: en bomba forward mail!!! kahkaha garantisi benden..
Gönderen: mertcan - 30 Ekim 2005, 01:03:12
ııyms ya,banada yanmıs bı cocuk gelmıstı forward edınce para mı ne gelıyomus cocugun hesabına,bı onu forward etmıstım  :oops:
Başlık: en bomba forward mail!!! kahkaha garantisi benden..
Gönderen: ozzy - 31 Ekim 2005, 09:42:37
:D
Başlık: en bomba forward mail!!! kahkaha garantisi benden..
Gönderen: Kıvanç - 01 Kasım 2005, 14:11:35
Alıntı yapılan: Safak_MC12
En kötüsüde dolanan bi mail vardı. Bir kanser hastası için çok acil B - kan gerekiyormuş ki hakkaten 200 kişide bi bulunan bir kan grubu. Telefonu iki üç gün aralıklarla aradım. Sonra öğrendimki ayrıldığı eski sevgilisi için böyle bi şey yapmış maili yayan kişi! Artık kaynağına bakıyorum ve icabında okumadan siliyorum.
şafak-the ultimate researcher :lol:
Başlık: en bomba forward mail!!! kahkaha garantisi benden..
Gönderen: Šafak - 01 Kasım 2005, 19:48:59
İnşallah Fizik'te.
Başlık: en bomba forward mail!!! kahkaha garantisi benden..
Gönderen: ReD BaRon - 02 Kasım 2005, 00:59:38
süper yaa :lol:
bi de www.musatafakemal.de diye bir site hakkında bi mail geziyodu,işte
Alıntı
Atatürk'e hakaret ediliyo,200bin kişiye ulaşırsa bu mail site kapatılacak,sakın siteyi açmayın,boşuna hit almasın
diye bişeyler yazıyodu bi tıkladım öyle bir site yokmuş,gönderen arkadaşı fena azarlamıştım :lol:
Başlık: en bomba forward mail!!! kahkaha garantisi benden..
Gönderen: ahmetayberk - 05 Kasım 2005, 22:34:26
vay be saol güzel olmuş ben zaten bilmediğim mailleri açmaya tırsarım virüs falan diye aslında virüsden deil abimin dırdırından korkuyom ama ii şeyler bunlar  :lol: