HUNOMOST · Hacettepe Üniversitesi Otomobil ve Motor Sporları Topluluğu

Sohbet => Komik => Konuyu başlatan: Torque - 27 Ekim 2005, 23:33:06

Başlık: Fıkra ama +18.ayıp biraz. :)
Gönderen: Torque - 27 Ekim 2005, 23:33:06
Odanin birine 1 kadin, 1 ütü ve 1 gömlek koymuslar.
5 dakika içinde gömlegi ütüleyip, kadinla beraber olan kisi
kazanacakmis.


Japon, almis ütüyü eline gömlegi bir güzel ütülemis. Kadina
sira gelince süre bitmis.
Çikista: Bizde prensip budur demis: Önce is gelir.

Fransiz girmis ve hemen kadina saldirmis.
Ütüye sira gelince süre bitmis.
Çikista: Bizde prensip budur demis: Önce ask gelir.

Türk girmis.Girer girmez vermis kadina ütüyle gömlegi, o
ütülerken kadinin isini bitirmis ve kazanmis.
Çikista: Bizde prensip budur demis: Çalisani .... :))
Başlık: Fıkra ama +18.ayıp biraz. :)
Gönderen: M. Aslan - 27 Ekim 2005, 23:46:05
zuhahahaa.. yerlere yattım wala :lol:
Başlık: Fıkra ama +18.ayıp biraz. :)
Gönderen: vipercann - 28 Ekim 2005, 00:16:01
helal olsun türk e... ben olsam bende öle yapardım...
Başlık: hay çok yaşayın yaa
Gönderen: Fedakar - 28 Ekim 2005, 01:20:29
hem fıkrayı yazana hemde burak a teşekkur burak senin yorumlarınla iki kere guluom allahta senı guldursun okuduktan sona işte bende tam bunu yazardım dıom
Başlık: Re: hay çok yaşayın yaa
Gönderen: vipercann - 28 Ekim 2005, 01:36:31
Alıntı yapılan: Fedakar
hem fıkrayı yazana hemde burak a teşekkur burak senin yorumlarınla iki kere guluom allahta senı guldursun okuduktan sona işte bende tam bunu yazardım dıom

sağolasın kardeş.. allah hepimizi güldürsün işallah :)
Başlık: Fıkra ama +18.ayıp biraz. :)
Gönderen: mertcan - 30 Ekim 2005, 00:57:13
bende sandım +18 dıyınce bısı var,ben bılıyodm zaten bunu,ben mı yaramazım ya yoksa  :roll:
Başlık: Fıkra ama +18.ayıp biraz. :)
Gönderen: TekTunc - 31 Ekim 2005, 08:48:29
yapimda ve yayinda emegi gecen arkadaslara icten tesekkurlerimi sunuyorum:P cok guldum sayenizde (istanbul parktan yeni geldim kafam yerinde degil sacmaliyorm iste :P)