HUNOMOST · Hacettepe Üniversitesi Otomobil ve Motor Sporları Topluluğu
Sohbet => Komik => Konuyu başlatan: Torque - 27 Ekim 2005, 23:33:06
-
Odanin birine 1 kadin, 1 ütü ve 1 gömlek koymuslar.
5 dakika içinde gömlegi ütüleyip, kadinla beraber olan kisi
kazanacakmis.
Japon, almis ütüyü eline gömlegi bir güzel ütülemis. Kadina
sira gelince süre bitmis.
Çikista: Bizde prensip budur demis: Önce is gelir.
Fransiz girmis ve hemen kadina saldirmis.
Ütüye sira gelince süre bitmis.
Çikista: Bizde prensip budur demis: Önce ask gelir.
Türk girmis.Girer girmez vermis kadina ütüyle gömlegi, o
ütülerken kadinin isini bitirmis ve kazanmis.
Çikista: Bizde prensip budur demis: Çalisani .... :))
-
zuhahahaa.. yerlere yattım wala :lol:
-
helal olsun türk e... ben olsam bende öle yapardım...
-
hem fıkrayı yazana hemde burak a teşekkur burak senin yorumlarınla iki kere guluom allahta senı guldursun okuduktan sona işte bende tam bunu yazardım dıom
-
hem fıkrayı yazana hemde burak a teşekkur burak senin yorumlarınla iki kere guluom allahta senı guldursun okuduktan sona işte bende tam bunu yazardım dıom
sağolasın kardeş.. allah hepimizi güldürsün işallah :)
-
bende sandım +18 dıyınce bısı var,ben bılıyodm zaten bunu,ben mı yaramazım ya yoksa :roll:
-
yapimda ve yayinda emegi gecen arkadaslara icten tesekkurlerimi sunuyorum:P cok guldum sayenizde (istanbul parktan yeni geldim kafam yerinde degil sacmaliyorm iste :P)