HUNOMOST · Hacettepe Üniversitesi Otomobil ve Motor Sporları Topluluğu

Sohbet => Komik => Konuyu başlatan: cadisinem - 30 Ekim 2005, 23:18:27

Başlık: bilgisayarınız yalnız kaldığında :)
Gönderen: cadisinem - 30 Ekim 2005, 23:18:27
http://www.xs4all.nl/~jvdkuyp/flash/see.swf
Başlık: bilgisayarınız yalnız kaldığında :)
Gönderen: capon murat - 30 Ekim 2005, 23:46:58
saol sinem.. onceden gormemistim..  :wink:  :lol:  :lol:  :lol:  :lol:  :lol:
Başlık: bilgisayarınız yalnız kaldığında :)
Gönderen: ozzy - 31 Ekim 2005, 00:43:58
benim pc hiç yanlız kalmıyoki  :) güde 20 sat açık geriye kalan 4 saattede kendine gelmeye çalısıyo..
Başlık: bilgisayarınız yalnız kaldığında :)
Gönderen: Šafak - 31 Ekim 2005, 12:15:53
Çoğunlukla Sinem'in yaptığı şeyi Sinem'e yapmak :) Ben bunu biliyordum :lol:
Başlık: bilgisayarınız yalnız kaldığında :)
Gönderen: Torque - 31 Ekim 2005, 17:43:14
çok güzelmiş saol sinem.ellerine sağlık.
Başlık: bilgisayarınız yalnız kaldığında :)
Gönderen: cadisinem - 02 Kasım 2005, 14:13:45
Alıntı yapılan: capon murat
saol sinem.. onceden gormemistim..  :wink:  :lol:  :lol:  :lol:  :lol:  :lol:
Çoğunlukla Sinem'in yaptığı şeyi Sinem'e yapmak :) Ben bunu biliyordum :lol:
tamm tamm soz bı daha demıycem  :twisted:
Başlık: bilgisayarınız yalnız kaldığında :)
Gönderen: capon murat - 02 Kasım 2005, 15:08:57
huylu huyundan vazgecmezmis derler..
ben inanmıom..  :wink:
Başlık: bilgisayarınız yalnız kaldığında :)
Gönderen: aNTRoPiN GTi - 02 Kasım 2005, 15:21:31
güzel bi calısma saollasın  :lol:  :lol:  :lol:
Başlık: bilgisayarınız yalnız kaldığında :)
Gönderen: TekTunc - 02 Kasım 2005, 22:08:22
ben bilgisayarimi sevmiyorm ne zaman basina gecsem kendini resetliyo o yüzden yalniz kalmis kalmamis umurumda deil :P
Başlık: bilgisayarınız yalnız kaldığında :)
Gönderen: ReD BaRon - 02 Kasım 2005, 22:47:02
:lol:  :lol: