HUNOMOST · Hacettepe Üniversitesi Otomobil ve Motor Sporları Topluluğu
Sohbet => Komik => Konuyu başlatan: cadisinem - 30 Ekim 2005, 23:18:27
Başlık:
bilgisayarınız yalnız kaldığında :)
Gönderen:
cadisinem
-
30 Ekim 2005, 23:18:27
http://www.xs4all.nl/~jvdkuyp/flash/see.swf
Başlık:
bilgisayarınız yalnız kaldığında :)
Gönderen:
capon murat
-
30 Ekim 2005, 23:46:58
saol sinem.. onceden gormemistim.. :wink: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
Başlık:
bilgisayarınız yalnız kaldığında :)
Gönderen:
ozzy
-
31 Ekim 2005, 00:43:58
benim pc hiç yanlız kalmıyoki :) güde 20 sat açık geriye kalan 4 saattede kendine gelmeye çalısıyo..
Başlık:
bilgisayarınız yalnız kaldığında :)
Gönderen:
Šafak
-
31 Ekim 2005, 12:15:53
Çoğunlukla Sinem'in yaptığı şeyi Sinem'e yapmak :) Ben bunu biliyordum :lol:
Başlık:
bilgisayarınız yalnız kaldığında :)
Gönderen:
Torque
-
31 Ekim 2005, 17:43:14
çok güzelmiş saol sinem.ellerine sağlık.
Başlık:
bilgisayarınız yalnız kaldığında :)
Gönderen:
cadisinem
-
02 Kasım 2005, 14:13:45
Alıntı yapılan: capon murat
saol sinem.. onceden gormemistim.. :wink: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
Çoğunlukla Sinem'in yaptığı şeyi Sinem'e yapmak :) Ben bunu biliyordum :lol:
tamm tamm soz bı daha demıycem :twisted:
Başlık:
bilgisayarınız yalnız kaldığında :)
Gönderen:
capon murat
-
02 Kasım 2005, 15:08:57
huylu huyundan vazgecmezmis derler..
ben inanmıom.. :wink:
Başlık:
bilgisayarınız yalnız kaldığında :)
Gönderen:
aNTRoPiN GTi
-
02 Kasım 2005, 15:21:31
güzel bi calısma saollasın :lol: :lol: :lol:
Başlık:
bilgisayarınız yalnız kaldığında :)
Gönderen:
TekTunc
-
02 Kasım 2005, 22:08:22
ben bilgisayarimi sevmiyorm ne zaman basina gecsem kendini resetliyo o yüzden yalniz kalmis kalmamis umurumda deil :P
Başlık:
bilgisayarınız yalnız kaldığında :)
Gönderen:
ReD BaRon
-
02 Kasım 2005, 22:47:02
:lol: :lol: