HUNOMOST · Hacettepe Üniversitesi Otomobil ve Motor Sporları Topluluğu

Sohbet => Komik => Konuyu başlatan: Torque - 31 Ekim 2005, 18:18:28

Başlık: Gerçek Hikaye budur
Gönderen: Torque - 31 Ekim 2005, 18:18:28
>>> >İki sevgili varmış Hani insanın içini kıpır kıpır
>>> >ettiren
>>> > >>umut
>>> > >> > > >>>>>dolu bir
>>> > >> > > >>>>>sevgiymiş
onlarınki. Evlenmeyi
>>> >düşünüyorlarmış. Derken bir
>>> >gün
>>> > >> > > >>>>>delikanlının
>>> > >> > > >>>>>yurt dışıina
gitme mecburiyeti doğmuş. Kız
>>> >gözyaşları
>>> >içinde
>>> > >> > > >>>>>kalmış. Onsuz
>>> > >> > > >>>>>nasıl
yaşayacağını bilemiyormuş. O zaman
>>> >delikanlı cebinden
>>> >bir
>>> > >> > > >>>>>yüzük
>>> > >> > > >>>>>çıkartmış
>>>ve demiş ki 'Ben iki yıl sonra
>>> >döneceğim. Eğer
>>> > >>döndüğüm
>>> > >> > > >>>>>güne kadar
>>> > >> > > >>>>>parmağından bu
yüzüğü hiç çıkartmazsan
>>> >beni gerçekten
>>> >sevdiğini
>>> > >> > > >>>>>anlayacağım
>>> > >> > > >>>>>ve hemen
evlenecegiz.' Genç kız çaresiz
>>> >kabul etmiş. Çocuk
>>> > >> > > >>>>>gitmiş.
>>> > >> > > >>>>>
>>> > >> > > >>>>>Kız yüzüğü hiç
ama hiç çıkartmamış. Taa
>>> >ki... Taa ki
>>> >sevgilisini
>>> > >> > > >>>>>karşılamaya
>>> > >> > > >>>>>gittiği güne
kadar. O gün rıhtımda durmuş
>>> >kendisine
>>> >nişanlısını
>>> > >> > >
>>> >>>>>getiren
>>> > >> > > >>>>>geminin kıyıya
yanaşmasını izliyormuş
>>> >heyecanla. Birden
>>> > >>güvertede
>>> > >> > > >>>>>delikanlıyı
görmüş. Yüreği ağzına gelmiş.
>>> >Sevinç içinde
>>> > >>kendisini
>>> > >> > > >>>>>göstermeye
>>> > >> > > >>>>>çalışmış.
>>> > >> > > >>>>>
>>> > >> > > >>>>>Elini cebinden
çıkartıp sallayayım derken
>>> >"şıp" diye bir
>>> >sesle
>>> > >> > > >>>>>irkilmiş.
>>> > >> > > >>>>>Yüzük parmağından
düşmüs, denizin
>>> >derinliklerinde kaybolup
>>> > >> > > >>>>>gitmiş! Ne
>>> > >> > > >>>>>yaptıysa, ne
söylediyse delikanlıyı
>>>ikna
>>> >edememiş. Çocuk
>>> >kızı
>>> > >> > > >>>>>terk etmiş.
>>> > >> > > >>>>>Zaman geçmiş.
>>> > >> > > >>>>>
>>> > >> > > >>>>>Kız bir gün hep
nişanlısıyla birlikte
>>> >gittikleri balıkçıya
>>> > >> > > >>>>>uğramış. Birde
>>> > >> > > >>>>>bakmış ki
delikanlı orada! Hemen yanına
>>> >yaklaşıp olanları
>>> > >> > > >>>>>anlatmaya
çalışmış >>> > >> > >
>>>>>  Delikanlı ilk başlarda biraz soğuk
>>> >davrandıysa da sonunda
>>> > >> > > >>>>>yelkenleri suya
>>> > >> > > >>>>>indirmiş. Uzun
ayrılığın getirdiği özlemle
>>> >birbirlerine
>>> > >> > >
>>> >>>>>sarılmışlar.
>>> > >> > > >>>>>Mutluluk
yüzlerinde okunuyormuş adeta. Bu
>>> >olayın şerefine
>>> >hemen
>>> > >> > > >>>>>yemek
>>> > >> > > >>>>>sipariş etmişler.
Bir kaç dakika sonra bir
>>> >tabakta
>>> >balıkları
>>> > >> > > >>>>>gelmiş. İştahla
>>> > >> > > >>>>>çatal bıçağa
davranmışlar.
>>> > >> > > >>>>>
>>> > >> > > >>>>>Balığı
kestiklerinde içinden ne çıkmış
>>> >dersiniz?
>>> > >> > > >>>>>
>>> > >> > > >>>>>Yüzük dediniz
değil mi?
>>> > >> > > >>>>>
>>> > >> > > >>>>>Bilemediniz.
>>> > >> > >
>>> >>>>>
>>> > >> > > >>>>>Kılçık!
>>> > >> > > >>>>>
>>> > >> > > >>>>>Siz çok fazla
Türk filmi seyretmişsiniz...
>>> >
>>> >MUHA HA AHAA AAA HAAAA :)
Başlık: Gerçek Hikaye budur
Gönderen: basarsoy - 31 Ekim 2005, 20:06:35
süper yaa  :) ulan okurken diyosun "balık işe yarar belki", ama yazarın i.nelii işte....  :D
Başlık: Gerçek Hikaye budur
Gönderen: M. Aslan - 31 Ekim 2005, 23:24:49
ya yapılırmı böle yaa :cry:  tüm hayallerim suya düştü
Başlık: Gerçek Hikaye budur
Gönderen: Šafak - 01 Kasım 2005, 01:23:05
Adam Komik kısmına açmış zaten :)
Başlık: Gerçek Hikaye budur
Gönderen: basarsoy - 01 Kasım 2005, 09:50:42
Alıntı yapılan: Safak_MC12
Adam Komik kısmına açmış zaten :)

ben de güldüm zaten  :)
Başlık: Gerçek Hikaye budur
Gönderen: TekTunc - 01 Kasım 2005, 10:55:06
cok güzel olmus bu ya:D
Başlık: Gerçek Hikaye budur
Gönderen: cadisinem - 02 Kasım 2005, 14:17:38
hahahah,superms  :wink:
Başlık: Gerçek Hikaye budur
Gönderen: ozzy - 02 Kasım 2005, 14:43:16
:D
Başlık: Gerçek Hikaye budur
Gönderen: capon murat - 02 Kasım 2005, 15:11:51
elina saglık onur la..  :lol:  :P
Başlık: Gerçek Hikaye budur
Gönderen: aNTRoPiN GTi - 02 Kasım 2005, 15:16:51
valla bız yemedik komik seniiiii....... :lol:  :P