HUNOMOST · Hacettepe Üniversitesi Otomobil ve Motor Sporları Topluluğu
Sohbet => Komik => Konuyu başlatan: r@nin - 02 Kasım 2005, 16:51:12
-
www.StupidVideos.com/?VideoID=1239
aman diyim evde denemeyin....!!!!!
-
iimişşş...
-
coluk cocuga kotu ornek bu ya:D bende tavuk yagindan bomba yapmayi biliyorm ama patlatamadim daha :P
-
valla zuper,deneyesım geldı sımdı :roll: