üç adam cennetin kapısında sorgu meleğinin karşısında duruyormuş
>
>(doğal olarak yeni ölmüş adamlar bunlar)
>
>İlk adama nasıl öldüğünü sormuş melek
>
>Adam anlatmış: "Uzun süredir karımın beni aldattığından
şüpheleniyordum.
>İş seyahatine gitme bahanesiyle evden çıktım ve 2 saat sonra haber
vermeden
>döndüm.Karım çıplaktı ve banyodan yeni çıktığını söyledi ama ben ona
>inanmadım çünkü saçları kuruydu.
>
>Hırsla evi aramaya başladım, kimse yoktu, fakat yatak odasının
penceresinde
>iki el gördüm.Yarı çıplak ter içinde bir adamdı bu...
>Ellerine vurarak onu aşağı düşürdüm ama çok şanslıymış, çiçek tarhının
>üzerine düştü ve ölmedi. Ben de buzdolabını üzerine attım. Adam öldü
ama
>ben
>de kalp krizi geçirdim."
>
>Sıra ikinci adamdaymış:
>
>"Şortumu giymiş evimde günlük sporumu yapıyordum.
>Koşu bandını fazla hızlandırmış olmalıyım, birden şerit koptu ve beni
>üzerinden fırlattı, pencereden dışarı uçtum.
>Neyseki alt katın penceresine tutunabildim. Ama manyağın biri beni
ellerime
>vurarark ağağı düşürdü. Neyseki çiçeklerin üzerine düşüp kurtuldum ama
>sapık herif bu sefer de üzerime buzdolabı attı ve burdayım işte..."
>
>sıra üçüncü adamdaymış:
>
>"Ben buzdolabının içinde çıplak bir şekilde bekliyordum kendimi burada
>buldum."