Gönderen Konu: HE DİYİREM..  (Okunma sayısı 1076 defa)

0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

Çevrimdışı Torque

  • Veteran
  • Hunomost
  • İleti: 5558
  • Cinsiyet: Bay
HE DİYİREM..
« : 17 Aralık 2005, 03:34:27 »
Erzurum'a bilgisayarın daha yeni yeni gelmeye başladığı zamanlara ait
bir anıyı Erzurum Kültür Kurumu İlköğretim Okulu'ndan Mansır Tikici
anlatıyor...

Bir işyerine bilgisayar ve stok programı satılır. Teknik servis
elemanı bilgisayarı işyerine kurduktan sonra stok programının
kullanımı ile ilgili bilgi verir ve ayrılır.

Aradan bir iki saat geçer, işyerinden telefon:

"Kardeşim sizin anlattığınız gibi yapirem fakat program düzgün
çalışmiir."

Teknik servis elemanı sorar:

"Nasıl yapıyorsunuz?"
"Senin anlattığın gibi."
"Hata ne?"
"Yazdığım bilgiler kaydetmeme rağmen saklanmir."
"İşlem basamaklarını tek tek anlatın."
"Tamam" diyor ve başlıyor anlatmaya...

"Programı açirem. Malın adı bölümüne adını, adedi bölümüne adedini,
birim fiyatını vb. yazirem. Hepsini yazdıktan sonra senin anlattığın
gibi kayıt bölümüne basirem. Ekrana bir yazı geliir:

Kaydetmek ister misiniz?

E / H

yazısı çıkir. Ben de diyirem Hee..."

Çevrimdışı M. Aslan

  • Veteran
  • Hunomost
  • İleti: 2732
  • Cinsiyet: Bay
    • HUNOMOST
HE DİYİREM..
« Yanıtla #1 : 17 Aralık 2005, 13:27:55 »
şu işe bak ya he diomuş :D
Follow Aranel__ on Twitter


Çevrimdışı basarsoy

  • Veteran
  • Hunomost
  • İleti: 4235
  • Cinsiyet: Bay
  • Good Souls
HE DİYİREM..
« Yanıtla #2 : 17 Aralık 2005, 16:02:21 »
daa ne olsun di mi yani adam olumlu cewap veriyo  :D   :D  

süper ya sağol onur hepsi için  :!:
Başar