Gönderen Konu: .::Haberatör Ekibi - Vol. 1 TemsT::.  (Okunma sayısı 1477 defa)

0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

Çevrimdışı capon murat

  • Hunomost
  • İleti: 1095
    • http://www.muratbozkurt.com.tr
.::Haberatör Ekibi - Vol. 1 TemsT::.
« : 16 Aralık 2005, 01:26:53 »
muhabir arkadaslarımız, bu seferde turkiyenin onde gelen üniversitelerinden
tiky kızların oldugu, laptop tan gecilmeyen, ankaranın gobegindeki genclik
yuvası tobb ekonomi ve teknoloji universitesi kampusundeydi.. onceleri "alo
139 murat abi" ye bi cok defa sikayette bulunan siz degerli izleyicilerimizi
dikkate alarak kampuse gittik.. olayı kaydettik..

tarih: oldu bi' kac ay..
yer: tobb etu'de piyasa kafe nin yanındaki devasa teknolojik (parada sınır tanınmayan) salon..
temst (tobb etu motor sporları toplulugu) denen bi cesit cemaat kurma
amacında olan bi avuc insanı sozde temst e uye muhabir  arkadaslarımız
yerinde gozledi.. bu insanlar insanlarda belli ucret karsılıgı para alıp sozde
seanslara sokuolar.. bi cesit saadet zinciri.. olmadı titan da diyebiliriz.. hatta
bunnar bi de http://temst.com/forum/  adlı int. sitesi kurup, orda forum adı
altında faaliyetlerine devam ediyorlarmıs..

videoda goreceginiz uzere, bi' lakayıtlık, bi gevseklik durumunda olan gencler
belli ki amacları dogrultusunda ilerliyorlar..  Bi' ara (1dk 10. sn yede) esmer,
uzun boylu, orjinal yesil goslu, sıvoc saatli deliaanlı "f.e" parmak kameramızı
farketmek uzereydi ki.... isinde son derece porofosyonel muhabirlermz
durumu duzelttiler..

biz gorevimizi yaptık, simdi söz ilgililerde..

http://rapidshare.de/files/9246454/PIC_0011.AVI.html
12.6 mb

(bu topic klasik-sınava calısamama sendromu sonucunda dogaclama olarak
cıkmıstır. yohsa yane temst bizim canımız cierimiz..)
bulgarca şart..

Çevrimdışı Šafak

  • Veteran
  • Hunomost
  • İleti: 6885
  • Cinsiyet: Bay
    • msd
.::Haberatör Ekibi - Vol. 1 TemsT::.
« Yanıtla #1 : 16 Aralık 2005, 01:37:26 »
Başar sende ekle bakıyım videonu ;)

Çevrimdışı basarsoy

  • Veteran
  • Hunomost
  • İleti: 4235
  • Cinsiyet: Bay
  • Good Souls
.::Haberatör Ekibi - Vol. 1 TemsT::.
« Yanıtla #2 : 16 Aralık 2005, 12:21:57 »
aktarmasına aktarcam da bluetooth yok benim bilgisayarda  :( , hatırlarsan telefonla çekmiştim şafaam
bluetooth u olan bi bilgisayar bul, hemen...
Başar

Çevrimdışı Aslı

  • Hunomost
  • İleti: 242
    • http://ogrenci.hacettepe.edu.tr/~asli04

Çevrimdışı Šafak

  • Veteran
  • Hunomost
  • İleti: 6885
  • Cinsiyet: Bay
    • msd
.::Haberatör Ekibi - Vol. 1 TemsT::.
« Yanıtla #4 : 19 Aralık 2005, 16:58:33 »
Sağol Aslıcık.